Dat de kinderen zich de hele week al goed gedragen. Dat zelfs onze dochter van 5 elke avond 5 km van de avondvierdaagse zonder gemopper heeft gelopen Dat onze oudste vanmorgen een wedstrijd heeft gezwommen. Geen medaille dit keer, maar wel twee keer een persoonlijk record gezwommen. En blij dat hij was
Concert Guus met collega's, was erg gezellig! Op mijn vrije dag heerlijk met de kids naar het strandbad geweest, was zo rustig, lekker samen genoten in het zonnetje! De glunderende oogjes van onze dochters toen ze in de draaimolen mochten.
Mijn dochter krijgt 4 tanden tegelijk (waarom??) en na een dag vol jengelen ligt ze nu eindelijk rustig te slapen.... en zit ik buiten in de tuin, met een Tinto de Verano en Gamba's op de BBQ
Dat we woensdag na school spontaan gingen picknicken bij het meertje en de kinderen daar zo vrolijk (en nat, heeel nat.. En vies!) van werden En dat gisteren mijn kleine nichtje is geboren!
Dat mijn zoontje zo zorgzaam voor me is nu, elke keer vragen of ik wat wil drinken, en vervolgens zeggen: ga ik wel ff regelen mama. Papa kom, drinken pakken voor mama Dat troost me echt nu (miskraam gehad afgelopen week)
Dinsdagavond wezen eten bij een vriendin, heerlijk op dakterras. Donderdag bij een andere vriendin gegeten, heerlijk in de tuin. En gisteren met 2 andere vriendinnen een gezellige dag in haarlem gehad
De afgelopen weken zijn helemaal niet leuk geweest. En ook afgelopen vrijdag heb ik verschrikkelijk nieuws gehad en gisteren nog gejankt en er keelpijn aan overgehouden. Maar.... vandaag hebben we een super mooie nieuwe keuken laten ontwerpen en gekocht