Ja, vreemd is dat.. ken jou kindje niet.. dus die heeft dan blijkbaar voor mij niks speciaals.. Tja, op die manier ga je er dan naar kijken. Leuk om te horen zeker.. Er zijn dames die hier al een hele tijd zijn en wie hun kindje niet genoemt wordt.. Leuk is dat..
Wat me ook opvalt is dat de meiden met buitenlandse achtergrond ook buitenlandse (achtergrond) kindjes mooi vinden. Ik vind dit echt zo een triest onderwerp. En inderdaad de meiden die veel posten en hun kindje op de voorgrond zetten worden veel genoemd. Kan hier geen slotje op !
buitenlandse kindjes zijn gewoon mooi als ik eerlijk ben vind ik spierwit haar en blauwe ogen niet mooi. maar dat mag je volgens mij niet zeggen hier. het is net wat kalusch zegt alleen maar veertjes strooien.
Ja vreselijk dat veertjes strooien. Echt walgelijk ! Ieder kindje is de mooiste voor zijn of haar ouders en ook kindjes die een hazelip hebben of te vroeg zijn geboren of helaas zijn overleden. Ik heb gewoon moeite met dit topic. That's all folks ! We hebben de mooiste baby van de maand en laten we het daarbij houden.
mijn meisje is 1/4 de turks en en echte schoonheid hihi. ik heb echter geen voorkeur voor blond of donker mooi vinden maar als een kindje mijn aanspreekt is dat vaak vanwege een mooie lach of lieve oogjes en dan kijk ik echt niet naar bijv een scheef mondje, dikke neus etc. ieder kindje heeft iets moois en de andere zijn gewoon beeldschoon maar uiteindelujk is ieder kindje uniek en op zijn eigen manier mooi
Misschien moet Thunder om een slotje vragen....zij heeft het topic geopend....al lijkt ze gevlogen....? :
Edit mod: Dit bericht is verwijderd. Laatste waarschuwing! Mensen worden hier op het forum met respect behandeld! Blijkbaar blijft het voor sommigen moeilijk om daar gehoor aan te geven.
Deze gaat daarom ook dicht. Laat ik hiermee besluiten: ieder mens is uniek, geliefd en bijzonder. Zo geldt dat ook voor alle kindjes van de mamma's hier op het forum: ze zijn allemaal even bijzonder. Ongeacht of ze nu wel een fotootje hier op het forum hebben staan, of dat ze misschien niet eens geboren hebben kunnen worden maar wel zo enorm geliefd waren. Mijn persoonlijke mening: laten we proberen om geen topics te vullen met oppervlakkige meningen in een wereld waarin in uiterlijk altijd maar het belangrijkste lijkt te zijn. Maar nogmaals... dat is mijn persoonlijke mening.