Ja ook ik vind mijn dochter het mooiste Maar zoals vele al gezegd hebben. Je eigen kindje vind je altijd de mooiste..
Ik kan hier geen antwoord op geven. Alle kindjes hebben wat moois,elk kindje heeft iets unieks wat ik gewoon altijd mooi vind. En ik vind mn eigen meisje uiteraard de mooiste haha Maar das logisch lijkt me Ik kan niet zeggen welk kindje ik buiten mn eigen kind om de mooiste en de liefste vind. Zoals ik al zei;Ze hebben allemaal wat moois en unieks!
Hier ook een fan van Iman! Heb haar van kleins af aan een mooi meisje gevonden. En van de jongentjes vind ik Safouane(zoontje van noura) een heel mooi knulletje Maar het mooiste kindje vind ik nog altijd mijn Jelina
Leuk om te lezen hoor, allemaal fans van Iman Als ze vervelend is mogen jullie haar allemaal een dagje lenen
Ja hahaha, idd dat denk ik! En idd Angelina, toppunt van oppervlakkigheid dit. Tis bijna om te janken hoeveel dan ook toch meedoen hier aan
Ik weet niet hoe dat kindje heet, of hoe zijn moeder heet! Kan er even niet opkomen! Maar het is het enigste jongetje met een maga blonde harenkam! Dat vind ik zo een lief, (b)engeltje! tja en mijn eigen mannetje is natuurlijk de aller aller mooiste! kus miek
Sorry hoor, normaal gesproken zou ik op mn tong bijten maar ben vandaag niet te genieten dus das jouw pech denk ik. Ik zie je regelmatig voorbij komen maar jezus zeg..heb je ook weleens iets positiefs te melden? Je zit vaak alles en iedereen af te zeiken..Wat thunderangel al zei, als je dit zo'n dom topic vind laat ons lekker dom wezen en reageer niet!
ik zou het niet weten, ik zie hier altijd mooie kindjes voorbij komen. maar ik vind mijn eigen meisje natuurlijk de mooiste! helaas kan ik geen foto van mijn meisje hier neerzetten, ik weet helemaal niet hoe ik dat moet doen. probeer steeds een foto te uploaden maar krijg steeds de melding dat die groter is dan 5 kb groetjes patricia
hoi hoi het mooiste meisje dat mij is bijgebleven is merel van daisy weet niet waarom want heb bijna alle verhalen gelezen maar haar vind ik echt een prachtige meid en jongens tja moeilijk was bij merel blijven hangen maar ik ga er even extra op letten groetjes nathalie