Hè waarom, in zo'n zinnig topic? Nee idd kom maar op, of gewoon niet meer rageren dan komt t vanzelf goed
marsab wat heb je toch een mooie knul Ze kunnen natuurlijk ook allemaal niet tippen aan de septemberbeebs hier nog 1 haar vind ik natuurlijk het mooist
natuurlijk MIJN prinsesje Jayda! Meisjes; zonder twijfel Iman en oudste meisje van kwebbel Jongens: Safouane
Jeejtje heel moeilijk..... Vooropstellend dat elk kindje iets heeft zijn er mij toch ook een paar bijgebleven.... meiden: de meiden van Kwebbeltje Jongen: de knul van Noura
En daar ben ik het helemaal met je eens! Idd zo klein maar ze heeft van die kraaloogjes en lieve lipjes! *love*
wow dit is moeilijk hihi. Alle beebjes zijn idd erg mooi en heel lief. Maar als ik er echt 2 moet opnoemen is dat wel moeilijk dus noem ik er 4 op hihihi ik vind Iman dochtertje van Sweetangel echt een heel mooi, het dochtertje van Gulay. Zoontje van Noura en Ayman (zoontje van Ayyildiz)
Wat een topic! Weet je wat ze hier altijd zeggen? KNAP IN DE LUIER, LELIJK IN DE SLUIER! Ik heb een nicht en zij was heeeeeel knap als baby. Iedereen sprak er over. Zo'n mooie baby..... Moet je haar nu zien!!!! Mijn inziens hebben alle baby's iets moois en gaat het uiteindelijk toch om het innerlijk.........