Ik vind mijn mannetje natuurlijk de allermooiste,en stoerste bink van de wereld! Verder ken ik 1 jochie, die steelt echt mijn hart! Niet hier op het forum aanwezig ! En van de meisjes zou ik het niet weten eigenlijk... Hier 2 leuke foto's van mijn binkie! 8)
Ik zelf vind persoonlijk het kindje van Daisy ( de helaas overleden Merel) het allermooiste meisje. Zo klein zo gaaf! Ze straalt echt iets heel liefs en mooi's uit! Verder zijn er eigenlijk zoveel mooie kleintjes hier op de site te vinden dat het gewoon moeilijk is om te kiezen Mijn eigen schatjes zijn lekker de ALLERMOOISTE!
mijn mooie mannetje vind ik de mooiste ofcorssee.(check mijn album) maar ik vind alle baby's even mooi en lief uitzien. (op deze site nog niemand tegen gekomen ) 8) maar mocht ik kiezen vind ik de kleine van (noura?) gr
ik heb nog is rondgekeken maar mijn princesje is en blijft de knapste hihi met haar donkere haar en nu nog knal blauwe ogen
Welk Leukste/mooiste kindje is je het meest bijgebleven van deze site?... Mischien is deze titel beter, want idd je eigen kindje is natuurlijk het leukst en mooist... Maar de kindjes van sweetangel: Iman en van kwebbeltje en ewout van mouschy die zijn mij het meest bij gebleven!