Wauw Juffie, je hebt een prachtige dochter op de wereld gezet zeg...wat een wereldwondertje, echt prachtig is ze! En zo vreselijk dapper...je zult wel heel trots op d'r zijn
Knip d'r haar eraf en trek haar wat jongensachtigere kleding aan, ze zal daar zelf geen last van ondervinden.
Ik werd erop gewezen dat ons meissie ook genoemd is hierboven,dat vind ik echt superleuk om te horen,dank je wel! Ik vind Iman ook echt de mooiste (is me iig bij blijven hangen en heb ook meerdere foto's van haar bekeken) En van de jongens vind ik Safouane(weet niet meer hoe je het schrijft ,sorry!) Er zijn veel meer kindjes die ik leuk vind maar deze zijn me bijgebleven.. Ieder kind heeft wel iets leuks en moois! Maar Merel* blijft toch mijn favoriet Liefs Dais.. -x-
Kan ik geen antwoord op geven omdat ik niet alle baby's heb gezien. Niet ieder moeder toont zijn kindje op internet dus zou het niet weten. Ik vind alles kindjes mooi en lief.
Ik heb net een heel verhaal getyped, en weer weg gehaald. Ik heb een beetje moeite met deze topic. Elk kind is mooi. Of hij of zij nou wel of niet een perfect bekkie heeft, te vroeg geboren is, dood-geboren, overleden in een heel vroeg stadium (miskraam), te laat geboren, vervrommeld, kaal, gehandicapt (in wat voor vorm dan ook), noem maar op! Dat is mijn mening.
Nog mooie vlinderkindjes: Jaylie Romeny van Rachje20 (hoop maar dat ik alles juist schrijf) en er was zo'n kindje dat me altijd bijbleef, Bodine heette ze, ze had zo'n mooi rond koppetje maar ben de naam van haar mama kwijt... Tuurlijk vind ik alle kindjes mooi, maar dit zijn diegenen die me zijn bijgebleven om een of andere reden
aidan is de mooiste ! hahaha, zeg je denk ik altijd over je eigen kindje. maar er zijn hier een paar hele knappe koppies hoor! vind ruben van tantan zo leuk!