Ik ben nog maar net zwanger maar ben al bezig met namen. Onze zoon heet Finn en al zou hij een meisje zijn dan zou ze Esmé heten. Dus voor een meisje hebben we al een Esmé. (volgens mij staat dit wel) Voor een jongen willen we ook een korte naam van zon 4 letters. Hebben jullie leuke ideeen. Groetjes
Seth Rick Luuk Jack Kick Olle Thor Juul Mick Alec Rens Stef Stan Ties Levi Vigo Tygo Mika Mike Luka Dave Jorn Mogelijkheden genoeg, lijkt me
Ik vind Flo voor een meisje ook wel leuk bij Finn klinken! Voor een jochie: Jaro Jari Jurre Kick Jens Tijn
he bedankt. staan zeker leuke namen tussen alleen ben ik vergeten neer te zetten of jullie namen weten wat ook eindigd op 2 dezelfde letters. Bij Esmé wordt het ws Esmee. Thanks
hm Matt is wel erg leuk straks gelijk maar even tegen mijn mannetje zeggen vondt zelf lenn heel erg leuk maar man lief vindt het weer minder.
- Finn en Roan - Finn en Liam - Finn en Neil - Finn en Ivar - Finn en Mats - Finn en Levi - Finn en Vigo - Finn en Noah - Finn en Sepp - Finn en Lenn - Finn en Owen
wij willen als het een jongen wordt hem ook finn noemen nu hebben we een zoontje mika. maar kan finn trouwens ook voor een meisje? manlief vind dat ook erg leuk voor een meisje
persoonlijk vind ik finn geen meisjesnaam, maar misschien komt dat wel omdat ons zoontje Finn heet. Zal ik het eerder Fenn doen ofzo
Finn & Sven Finn & Lars Finn & Niels Finn & Björn Finn & Jesper Zijn alleen geen namen die eindigen met twee dezelfde letters.