Mijn oud buurjongetje heet Tiamo. Ik kon echter nooit aan die naam wennen, vind het persoonlijk echt geen naam. En zijn ouders korten het af tot Mo, vreselijk! Uit je rijtje vind ik Jesper het leukst! Succes met het kiezen!
tiamo is ook een merk van babyspullen. wij hebben er een eetstoel van voor ons kind. tiamo is toch ook "ik hou van je" of vergis ik me nu? timo is ook een leuke naam misschien?
Ik vind Jesper en Elias allebei mooi maar Elias het beste passen bij Julian. Tiamo vind ik geen naam... dat is inderdaad italiaans voor ik hou van jou en een speelgoedmerk.
Tiamo is toch een speelgoedmerk? Als je andere kinder Fisher en Duplo heten... Maar ik vind het geen beroerde naam hoor. jesper hoor ik ook niet zo vaak, vind ik ook wel weer leuk.
Ja weet je dat het echt erg moeilijk is? En zeker omdat dit de 3e jongensnaam is die we moeten uitkiezen? Ik vin dhet echt heel moeilijk en zeker omdat je je kindje deze naam geeft voor de rest van zijn leven... En als ik wat mooi vind,vind mijn man het weer niks en andersom haha Maar we komen er uiteindelijk wel uit (hoop ik )