Wat doen jullie er mee? Sparen? Op vakantie? ik wil onder anderen even heerlijk uitgebreid naar de kapper Doe ik nooit dus leek me wel een keer super leuk Knippen wassen kleuren En ik krijg mijn 1e kleine tatoeage we willen een paar dagjes uit uiteraard blijft er genoeg over voor de rest van het gezin Zo dat die ook even iets leuks voor hun zelf kunnen doen
Wij hebben net een airco besteld voor de hele bovenverdieping en we willen nog op vakantie in Friesland. Daar gebruiken we ons vakantiegeld en de belastingteruggave voor.
Zouden het mee nemen naar Italië, maar weten niet of wij daar nog heen gaan. Dus parkeren het op de spaar.
Zou eigenlijk gebruikt worden voor de vakantie, maar die gaat helaas niet door nu. Dus het gaat fijn naar de spaar.
Van de helft kopen we dingen die we graag willen hebben (cadeautje voor m'n man, dochtertje en mezelf) en de andere helft gaat op de spaarrekening.
Naar de spaarrekening, zoals meestal. Uiteindelijk wordt het dan later nog wel eens gebruikt. De auto's zullen een keer vervangen moeten worden en ooit een huis kopen.
Een nieuwe gsm kopen. Het meeste gaat opzij voor uitstapjes maar vermoed dat er meer gaat overblijven dan vorig jaar.
Wordt samen met de belastingteruggave grotendeels naar de spaarrekening gestort op de fiets voor de oudste na. Idem als straks de uitgestelde bonus komt. Vakantie is al betaald en hebben verder niet echt iets nodig en anders is het zo terug geboekt.
Hier is het geen extraatje, wij zijn nu juist veel extra geld kwijt! Zelf krijgen we namelijk geen vakantiegeld, maar we moeten wel vakantiegeld uitkeren aan het personeel!
Mijn telefoon heb ik vorige week laten vallen. Die deed niks meer. De helft van het vakantiegeld is daar helaas naar toe gegaan
Normaal aan vakantie. We hebben geboekt voor Italië maar of dat doorgaat is nog de vraag. Anders gaan we in NL misschien even weg en anders gaat het op de spaar.
Babyspullen en kleren/speelgoed voor de kinderen. Hebben het ff wat minder gehad dus het vakantiegeld komt goed uit.