Basischool vond ik erg leuk. Lekker relaxt! We hadden een klein klasje van 11 personen en trokken veel met elkaar op. Middelbare school was ook wel leuk, maar dan vooral de laatste 2 jaren.
Ik vond de basisschool echt r*k, ik ben daar jarenlang gepest. Toen ik op de middelbare kwam ging er een wereld voor me open, ik heb daar echt zo'n leuke tijd gehad, ik denk niet dat ik ooit in mijn leven weer zoveel lol zal hebben als daar!
De basisschool vond ik het leukst. De middelbare school vond ik weinig aan, zat echt op zo'n mega kakschool vol omhoog gevallen kaktrutjes en balletjes die erg achter de ellebogen waren. Gelukkig had ik nog wel wat leuke vriendinnen daar die ook niet zo kak waren met wie ik nu nog contact heb, ik ben ook nooit gepest, maar het waren gewoon totaal mijn types niet. Had me leuker geleken achteraf gezien om op een school te zitten met allerlei soorten mensen i.p.v. 1 soort type waar 95% van de leerlingen aan voldeed. Ga daar ook op letten als mijn dochtertje straks naar school gaat.
allereerst, wat schrikbarend om te lezen hoeveel mensen er gepest werden op school jeetje. Bij mij was de basisschool de leukste tijd. Maar dit komt waarschijnlijk ook door mijn leven toen. Ouders nog bij elkaar en zorgeloos leventje. Op de middelbare school ben ik niet zo'n lieverdje geweest en vond school sowieso niet veel aan. Dit heb ik nu gelukkig weer rechtgetrokken met opleidingen etc.
Dat heb ik dus ook! Ik ben hartstikke blij met mijn leven hoor, maar zo leuk als toen gaat het vast nooit meer worden!
Nou inderdaad zeg, dat viel mij ook al op! Meiden, wat erg dat hier zoveel gepest zijn vroeger... Ik heb middelbare school gekozen, omdat ik daar veel meer herinneringen aan heb en omdat ik daar wat meer werd uitgedaagd (basisschool - dat heette toen nog lagere school, trouwens - was voor mij te makkelijk, ook al deed m'n juf erg haar best). Wat een leuke tijd had ik als puber op school, vooral met al die kalverliefdes. Met mijn beste vriendin van toen heb ik ook nu nog regelmatig contact, ook al woont ze inmiddels in Zwitserland (en zijn we 25 jaar verder dan onze eerste kennismaking.... ouwe muts!!)
Basisschool was heel erg leuk! Middelbare school was heel erg ruk! Probeer me van de middelbare school dan ook niet zo veel te herinneren, hoewel soms alles nog steeds even bovenkomt (als ik me ff niet zo fijn voel bijvoorbeeld). Maar ben het trauma wel redelijk te boven. Hoop alleen dat het mijn zoon straks beter vergaat......
basisschool..toen was ik zo leergierig...vodn school fantastisch...middelbare is alles mis gegaan haha...van gymnasium, naar havo...van havo naar blijven zitten...van blijven zitten naar "van school gaan"
Ik vond de basisschool tijd erg leuk, heerlijk onbezorgd . De middelbare schooltijd vond ik wat minder, was een erg opstandige puber en heb het helemaal verziekt. Begon op vwo en haalde na 5 jaar mijn mavo diploma... Dat had ik graag anders gedaan! Had gelukkig wel leuke vrienden en vriendinnen daar, daar kijk ik wel met plezier op terug
De basisschool was leuk, maar niet zo bijzonder dat ik me dat als super heb ervaren. Ging wel altijd met plezier naar school. De middelbare school vond ik helemaal egweldig. Vooral mijn laatste jaar. Ik had leuke medeleerlingen en leraren. Ik was een echte giebelpuber, dus was altijd vrolijk. Een reunie van de basisschool zou ik niet hoeven, maar een reunie van de middelbare school zou ik erg leuk vinden!
Middelbare school en voornamelijk de derde en vierde jaar, 16 meiden in een klas en 1 jongen een geweldige tijd gehad..
Basissschool,ondanks dat ik extreem gepest werd.Alleen 3e t/m 6e klas zat ik leuke school. Middelbare school heb ik in 4 verschillende landen gedaan;Vanuatu en Fiji was ok,Nieuw Zeeland was een hel,ik werd bijna dagelijks uitgescholden en in mekaar getrapt omdat ze een hekel hadden aan Nederlanders. Uiteindelijk mn Mavo diploma in NL gehaald.
Geen van tweeen. Op de lagere school waren er allemaal leraren die tegen je schreeuwden als je niet goed genoeg je best deed, of een die je met je kop onder de kraan gooide of zelfs eentje waarbij je op schoot moest (man) als je stout was in zijn ogen en dan een kusje moest geven. Ik heb het helaas toendertijd nooit tegen mijn ouders verteld. Op de middelbare school werd ik steeds gepest, de hele schoolperiode lang, omdat ik weigerde met de populaire meiden mee te doen (roken, jatten, ect.). Dus ik heb niets gestemd, sorry.
middelbare allebei de scholen waren heel erg leuk.. ik was op de middelbare best een buitenbeentje, maar niet zo een die gepest werd, ik was meer punk rock ... geweldig was dat zeg.. ik kon lekker met iedereen overweg zondat dat ik ergens bij 'hoefde' te horen....
Middelbare, vooral de 3e en 4e klas. Heerlijke leeftijd. Ik was van mij nerderigheid af en hoorde bij de populaire meiden. Heb een mooie tijd gehad!
Eigenlijk geen van beide. Op de basisschool werd ik gepest. Dit was geluk op de middelbare school veel minder. Maar wat was dat een onzekere periode zeg. Zeker als je gepest bent. Constant bezig met doe ik niet raar, draag ik de juiste kleren enz. Pas toen ik ging studeren heb ik dit langzaam aan los kunnen laten.
Absluut de bassischool van groep 1 tm 8 geen gepest getier etc ja enkelt dan wel eens een pesterijtje maar dat doe je op die leeftijd. de eerste 2 klassen van de middelbare waren voor mij een hel ontzettend gepest niet lichamelijk maar wel geestelijk de 2 jaren erna ook nog wel eens maar dan zaten er vaker goede periodes tussen de 2 jaren erna eigenlijk niet of weinig de 3 jaar daarna 1ste klas nooit, daarna wel eens een groepje die me niet mocht ofzo maar eigenlijk viel dat wel mee Ben blij dat ik toch 3 diplomas heb gehaald,, naar school gaan wil ik nooit meer