De titel zegt het al, wanneer is het voordeligst om te boeken? week geleden had ik via sunweb een leuke vakantie gezien, sommige dingen waren gratis en nu kost het bijv. €100,00 als je wilt omboeken en toen was het gratis.
Ik heb 4 maand geleden onze vakantie geboekt, koste 3000 euro heb steeds de prijzen jn de gaten gehouden en goedkoper heb ik hem niet gezien. Nu betaal ik voor diezelfde reis 5000 euro. Wij gaan vrijdag naar gran canaria all in voor 10 dagen met 5 personen. Tip, als je kijkt op de website abindenurlaub (ofzoiets) dan kan je dat zomaar heel veel geld schelen. Wij vliegen nu vanaf duitsland, scheelde toen al meer dan 1000 euro met nederland
Is het ook niet zo dat een aanbieding niet meer geldt als je er met dezelfde pc naar toe gaat? Wanneer je dan met een ander apparaat er naartoe gaat kan zo'n aanbieding ineens wel weer gelden. Doen heel veel bedrijven en webshops. Bij Sunweb weet ik het niet zeker.
Er is nu vroegboekkorting bij Resort Bonaire: https://www.resortbonaire.nl/reserveren?discount_id=23476&force_search_params=true -> Echt een aanrader!