Ik kan het nergens duidelijk vinden, maar wij gaan binnenkort naar Turkije met onze zoon van 11 maanden. Hij heeft een eigen paspoort en achternaam van zijn vader die ook mee reist. Is het dan ook nodig om al die documenten mee te nemen?OF alleen als ik met mijn zoon zou gaan vliegen?
Alleen als jij met je zoontje vliegt zonder vader dan zijn alle documenten en toestemming van vader verplicht niet als je samen reist .. veel plezier.. wij gaan 17 juni naar Turkije
ik heb het verkeerd gelezen denk ik,maar je moet natuurlijk wel het paspoort en een geldig visum voor je zoontje meenemen
Als hij dezelfde achternaam heeft als de vader en jullie (vader & moeder) reizen allebei mee, heb je alleen zijn eigen paspoort nodig. ( en jullie eigen paspoort natuurlijk ) Als je alleen met hem vliegt heb je ieg schriftelijke toestemming van de vader nodig. En waarschijnlijk nog veel meer. Maar daar heb ik geen ervaring mee.
wij gaan naar Side.. dit word onze 5de keer Turkije ,maar de eerste keer met ons zoontje ..wanneer gaan jullie?
Dankje voor reactie! Ja dan is er heel wat nodig wat ik nu zou moeten regelen, maar gelukkig dus niet nodig
Wij gaan over 2 weken naar Alanya! Ook de 1e keer met onze zoon van dan bijna 1 jaar, ik ben benieuwd! Nu al bezig met spullen verzamelen voor het inpakken
Leuk en spannend tenminste dat vond ik vorig jaar wel toen wij voor het eerst vlogen met ons zoontje destijds 1 jaar.. wij gingen toen naar Mallorca ging erg goed.. Veel plezier
Een paar jaar geleden hebben wij een tussenstop in Istanbul gehad, ik had toen alleen nog de oudste. Maar ik heb niet de achternaam van mijn man aangenomen, dochter heeft wel de achternaam van mijn man en dat was daar geen enkel probleem. Destijds stond ze nog in mijn paspoort bijgeschreven, wat toen nog kon.