Welke all inclusive resorts kunnen jullie adviseren? Mijn zoontje is 3 en mijn dochter wordt in september 1 jaar. Wij willen in de eerste week van september twee weken op vakantie. Normaal gesproken gaan we altijd naar een appartement, maar misschien is het leuk om een keer naar een resort te gaan. Op sommige websites zie ik dat het avondeten pas rond 1930 is. Hoe doen jullie dat met jonge kinderen? Babycook mee of potjes? Flesjes opwarmen is niet nodig. Wij willen max. 4 uur vliegen en een max transfertijd van 45 minuten. Maximaal budget is 1250 p.p.
Turkije! Palm garden hotel in Side. Eten is super. Zoveel leuks voor de kids je hoeft het hotel niet uit.
Eftalia resort in alanya is een goedkoop leuk hotel. Mooie grote familie kamers,maar inderdaad wel laat eten, rond 19.30 Maar wij namen zelf knakworsten in blik mee en liga's en pakjes aanmaak aardappel puree voor de dagen dat ze het niet zouden om half 8 pas te eten, knakworsten aten ze prima koud,en heet water kun je ten alle tijden in het hotel wel krijgen Meestal was er tot 5 uur nog koekjes en cakjes en Turkse hapjes waar ze van aten en door het slapen in de middag door de warme zon op een lig bedje konden ze makkelijk het avond eten halen om half 8 Vorig jaar zijn we naar een 5 sterren hotel geweest en daar was eten voor de kinderen om half 7 maar dat was weer geen goedkoop hotel.
Bij een ultra all inclusive mag je de hele dag door eten.. verder nog geen ervaring met een ultra all inclusive op zo'n korte vlieg afstand. Wij gaan vanavond vertrekken naar Turkije. Dit is voor ons de eerste keer dat we dichterbij gaan en we overnachten op aanraden van diverse forumleden, in het delphin imperial hotel. Misschien heb je er wat aan!
Lanzarote. zijn gisteren terug gekomen. Het is een hotel all in maar je hebt huisjes.. erg fijn zeker met kids.. Lanzasur in Playa Blanca. erg goed hotel en erg kind gericht. succes!
Er is genoeg in de Turkse Rivièra evt Ivm je transfer tijd kun je dan beste op gazipasa aanvliegen ipv antalya. Kijk es anders naar gran canaria bij maapalomas. Veel resort met bungalows daar
Kijk eens bij een limak hotel in Turkije! Limak limra is de goedkoopste en super aan te bevelen! Hele dag door kan je eten en kids animatie is echt super goed en Nederlands!