Goedendag, wij gaan in de mei vak naar toscane. eigenlijk wil ik een keer onderweg een hotelletje zoeken.. vaak boeken we vooraf maar dan balen we omdat we of langer hadden willen rijden of juist korter ivm files… Hoe vind ik onderweg hotelletjes? Is daar een speciale app voor? Met z’n vijven wel lastiger omdat het vaak wel duur is omdat gezinskamers vaak voor 4 zijn…
Ik zou het ook niet gokken, wij hebben ook 3 kinderen en het was nu zelfs al erg lastig om van te voren iets te boeken.
Als je het geen probleem vindt om verdeeld over 2 hotelkamers te slapen moet het wel lukken. Wil je een familiekamer dan lijkt het me lastiger worden.
Zoals @EdN schrijft als het geen probleem is om 2 kamers te nemen zou ik dat in mei wel aandurven. Wij hebben alvast geboekt voor de heenweg omdat veel al vol zat maar wij gaan in de zomervakantie
Wij zoeken op vakantie op doorreis door spanje vaak ook onderweg. Kijk naar wat grotere Steden en google op hotels. Via booking.com vind je genieg. Vaak bel ik dan onderweg of er nog kamers vrij zijn en wagen we het erop. Niet er vanuit gaan dat er In kleine steden wat beschikbaar is. Tot nu toe altijd goed gegaan. Met 5 zul je wel 2 kamers moeten boeken denk ik.
Wij doen dat ook in het hoogseizoen en gaat vaak prima hoor. Je kunt wel goedkoper uit zijn als je iets eerder bent. Booking.nl gebruiken wij ook.