Als ik inlog op Hyves kom ik op de home-site, hier staan de laatste gebeurtenissen van mijn vrienden en de WWW's. Normaal kon ik gelijk daar een reactie opgeven ( op de www's)!! Nu lukt dat niet en moet ik eerst naar diegene hem's/haar's hyves? Weet iemand wat ik fout doe??
Ik kan het al een paar dagen niet. Heb een mail naar hyves gestuurd in de hoop een oplossing te krijgen. Heb mijn ww al verandert maar hielp niets... Ligt dus niet aan jou alleen!
is de bovenste balk wit????? dan even opnieuw inloggen... dan wil het meestal wel lukken. je moet echt opletten dat de bovenste balk (waar hyves in staat) oranje is, dan pas kun je alles doen.... heb er ook regelmatig last van
Ooooooooooooh pffffffff Ik heb dit dus ook maar er reageerde niemand op mijn www (die ik op mijn eigen pagina wel kon typen) dus dacht werkelijk dat ik de enige was. Hoop dat het snel wordt opgelost want vindt het erg irritant. Zekers omdat het knopje "meer items" het ook niet doet, dus ik mis echt veel nu
ik kan niet eens inloggen.. zegt dat het foute naam /ww is maar dat niet.. nieuwe aanvragen lukt ook niet