Ik vind niks leuk om te doen. Maar als het moet dan op deze volgorde. 1 boodschappen doen 2 wc poetsen 3 de was
Hmmm... mijn hobby zal het ook nooit worden! Maarre... ik ben het eens met de mensen die zeggen dat de boodschappen eigenlijk niet in het lijstje thuis horen, die zijn goed te doen! En verder... 1) de was, vouwen en ophangen 2) bedden verschonen 3) stofzuigen De keuken soppen en strijken staan bij mij echt veeeeeeeeeer onderaan...
Na heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang nadenken kom ik uit op: 1. de was sorteren en in de wasmachine doen 2. de was opvouwen (niet het strijken, die staat in mijn haat-top 3) 3. koken
Ik zie dat veel mensen de was als minst vervelende klus hebben genoemd. Ik denk dat de vrouwen van 100 jaar geleden daar anders over dachten
Ik heb een schurfthekel aan het huishouden... Maar goed als ik dan toch iets moet kiezen, dan maar de badkamer. Die glimt altijd weer zo lekker als -ie gepoetst is en dat geeft wel voldoening.
Als mijn kindjes me 'helpen' vind ik alles wel leuk; is zo gezellig. In mijn eentje doe ik bar weinig
1. stofzuigen 2. dweilen 3. stoffen Boodschappen vind ik ook heerlijk om te doen, maar dat zie ik niet echt als een huishoudelijke taak. Strijken daar en tegen vind ik echt vreselijk (en manlief ook hihi). We proberen het meeste op te vouwen, en als we moeten strijken, doen we het om en om.