Hoihoi, Ik ben op zoek naar de moeder van Benjamin. Haar zoontje heeft in de periode van 12 t/m 16 mei in het ziekenhuis gelegen; het SFG te Rotterdam op de kinderafdeling. Mijn dochtertje was in die tijd ook daar opgenomen. Ik ben erg benieuwd hoe het met hen gaat! Misschien dat iemand hier weet wie ik bedoel? Ik weet overigens niet of zij zich hier heeft aangemeld... Alvast bedankt! Groetjes Siepie
Ms. is contact opnemen met het ziekenhuis een idee? Zij mogen uiteraard geen gegevens en/of tel.nr. geven, maar wie weet is er iemand zo behulpzaam dat zij een kaartje of berichtje van jou wel door willen sturen naar hun
Ehm, ik ken wel een vrouw met een zoon Benjamin van die leeftijd. Maar ze heeft al een oudere zoon van bijna 2. Kwam ze uit de buurt van Rotterdam?
Ik weet echt niet of ze een ouder kindje hebben! Weet alleen dat ze er niet mocht slapen, ze het kindje inbakeren in een pacco en dat hij veel huilde. En het ziekenhuis wil echt niet mee werken.
en als je dan een kaartje naar t ziekenhuis stuurt onder zijn naam misschien stuen zij hem dan door ?? gewoon in een dichte envelop met zijn naam en kamernummer erop ?
Ik zou ook gewoon een kaart sturen naar het ziekenhuis, naam er op en kamernummer. Dan sturen ze het door wrs.
Hey, Rond 29 maart lagen wij op neonatologie Jullie toen ook in sfg? Dacht dat zij Esther heette en deed iets met evenementen?