Leukste zwembad?

Discussie in 'De lounge' gestart door sepi, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is het leukste zwembad in Nederland volgens jou?

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind de zwembaden van centerparcs altijd erg leuk.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Geen idee maar ik kwam laatst een hele grappige site tegen

Zwembaden, Freizeitbader, Swimming Pools

en daar staan bezoekverslagen met veel foto's van bijna alle zwembaden in Nederland op, ook filmpjes van de glijbanen...Echt grappig om zo overal naar binnen te kunnen kijken.

4. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuke link ga meteen kijken

ja hier gaan we normaal ook een dag naar CP toe... maar vind het best prijzig worden ruim 15euro pp... maar goed we hebben er ook weer een dag lol van;)

5. Jel

Jel Niet meer actief

De leukste zwembaden waar ik ooit gezwommen heb, maar dan wel als kind, zijn:

- De Scheg in Deventer
    - Duinrel Wassenaar
    - Tropicana in Rotterdam

6. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik vond Duinrell vroeger ook echt geweldig!! Maar mijn herinnering ervan is wel dat er meer extreme glijbanen waren dan een lekker kindvriendelijk zwemgedeelte. Maar misschien is dat er wel?

Verder vind ik die van centerparcs heel leuk... Maar ook daar weer, vooral vanwege de wild water baan :D. De golfslagbaden en stroomversnellinkjes doen mij nooit zoveel, dan ga ik liever naar een 'gewoon' zwembad met een kleine recreatief gedeelte of voor lekker baantjes zwemmen.

Ik denk dat als de kleine er straks is alles ineens heel leuk is. Met name de deining van die golfslagbaden. Ik heb geen idee of hier iets in de buurt zit eigenlijk... Ik heb al heel lang niet gezwommen in zwembaden...

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ook...

Tongelreep is ook wel gaaf - maar daar ben ik dan weer vrij vaak geweest en dan mis ik nét de wildwaterbaan die ik zo gaaf vind in centerparcs.

8. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

De speciekuip op mijn balkon. Mijn dochter zwemt er heerlijk in. Als je er ook eens in wil: de toegang is gratis!

9. tulip

tulip Niet meer actief

centerparks is idd leuk.

Als het alleen om de kleintjes gaat is het zwembad van de beekse bergen ook geweldig!

En sportpunt zeeland in goes en sportiom in den bosch zijn heel leuk.

10. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    De zwembaden van Centerparcs vind ik erg mooi, het Tikibad in Duinrell is ook helemaal geweldig natuurlijk met al die glijbanen:D

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

De scheg is echt heel leuk, in elk geval met kids. Duinrell is ook heel mooi, maar voor mijn gevoel meer voor oudere kinderen. En Tropicana bestaat niet meer :D maar was wel een mooi zwembad, maar behoorlijk onveilig, al vanaf de opening was daar steeds wel wat. :$ (Ik wordt echt oud, ik weet nog dat het gebouwd werd en nu is ie dicht :$:(:x)

Deel Deze Pagina