Dames, even een dringende vraag... zaterdagnacht seks gehad... zondag 12 uur clearblue test positief... smiley! Dacht yes.... zondagnacht voor alle zekerheid ook seks gehad.. test ik daarnet dus rond 15:00 uur opnieuw, weer een smiley.. nog nooit dit meegemaakt... en voel wat pijn in m’n baarmoeder.. heb een regelmatige cyclus, zit momenteel op cd 13.. dacht heb een wat eerdere eisprong, maar niet heus.. dacht gisternacht nog van nee niet doen, want om de dag beter resultaat ivm zaadcellen, maar we konden het niet laten... vanavond weer seks? Wat adviseren jullie.. ik baal nu echt wel dat we niet om de dag hebben gevreeën.. maar goed het is nu eenmaaal zoooo... ik denk dat ie vanavond gaat springen, vanavond maar weer proberen of zeg je niet doen? 3 dagen achter elkaar... maak ik kans deze ronde.. Waaaa, ik moet rustig blijven, kalm kalm kalm..... om gek van te worden.
Ik denk dat kalm worden misschien inderdaad nog wel het beste advies is nu In een ‘normale’ situatie kan elke dag niet zo’n kwaad. Dus ik zou vanavond of morgen nog een keer seks hebben en dan afwachten.
Je kunt vandaag gewoon laten zitten hoor en morgen doen. Ik heb 18 rondes obsessief altijd dag van piek sowieso gedaan, deze laatste ronde dag voor piek en dag erna. Tadaa. Ook zwanger geworden. Dus die piek is niet zo’n must. En misschien ben je wel iemand bij wie hij lang aanhoudt, de eerste piek telt dan, het startschot voor eitje is dan al gegeven. Maar het LH is nog meetbaar in urine. Je hebt in ieder geval rondom de piek seks gehad. Ik zou morgen (evt in de ochtend als lukt) doen en idd stoppen met stressen!
Je moet uitgaan van de eerste smiley heb ik begrepen, bij mij duurt de LH piek vaak ook 2 dagen en daardoor was ik ook in de war. Alleen officieel hoor je ook niet verder te testen na de piek. Sommige hebben zelfs tot aan de menstruatie een hoge LH waarde.Qua seks maakt het ook niet zoveel uit hoor.
Uitgaan van je 1e piek inderdaad. Ik heb vaak ook 2 dagen mijn piek, maar de 1e piek is wel het startsein. Vaak heb ik mijn eisprong op de dag dat ik mijn 2e piek heb (d.m.v. temperaturen vastgesteld). Mijn ei springt dus vaak al met 24 uur. Ik weet niet hoelang jullie al bezig zijn, maar zou proberen iets minder te stressen en het een klein beetje op z'n beloop laten. Je zit zelfs al goed met 3-4 dagen seks voor je eisprong.