Leven als zwangere of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anna91, 11 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila1988

Mila1988 Bekend lid

19 feb 2020
    989
    587
    93
    Vrouw
    Terug gerekend ( dankzij verloskundige) ben ik een week voor de bevruchting met een MEGA kater wakker geworden na een feestje. Had echt veeeeeeel te veel gedronken. Alles overgegeven, bleh. Buiten alles om gewoon stom stom. Maar het was wel een geslaagd feestje voor zover ik kan herinneren.

Ik was absoluut niet bewust bezig met zwanger worden. Dit is een verrassings baby voor ons. Maar als ik wél bewust zwanger had willen worden, dan had er zeker op gelet. Ben sowieso wel van het gezond eten dus op zich zou er niet veel veranderen. Maar ik zou dan absoluut wel van de drank af blijven voor de zekerheid.

2. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ik rook sowieso niet, en ons zoontje was ook niet echt gepland. Toen ik erachter kwam was ik bijna 7 weken en de weken ervoor af en toe gedronken, en ook rood vlees en caffeine. Toen ik het wist natuurlijk meteen alles aangepast..

En ook tijdens het zwanger worden van onze dochter en nu we bezig zijn voor een 3e doe ik dat niet. Ik rook sowieso niet, en drink nu nog maar heeeel af en toe. Maar sowieso krijgt je baby de eerste weken geen voeding van jou, maar ieder zijn keus natuurlijk!

3. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.479
    21.884
    113
    Ik leef eigenlijk altijd als zwangere als ik er zo over nadenk haha. Ik rook en drink niet, geen koffie en ben absoluut niet van het rauwe vlees. Enige wat ik moest aanpassen was foliumzuur slikken.

4. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Ik drink bijna nooit, lust geen koffie, nooit gerookt en ik ben vegetariër waardoor ik ook geen last heb van soorten vlees of vis die je niet mag. Dus als je het zo bekijkt leef ik altijd als zwangere :roflmao:

5. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Oh neen niet echt eigenlijk, alcohol drink ik sowieso al weinig wel. Maar anders liet ik dus dan vooraf nog niks bewust staan. Is al zolang dat het dan moet o_O

Deel Deze Pagina