leven en dood ow zo dicht bij elkaar..:S

Discussie in 'De lounge' gestart door girl21, 12 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    OMG dat denk ik ook altijd, ik ben nu zwanger van de 2e en nu denk ik ook er zal nu toch ook niemand plaats moeten maken voor mijn kindje, ben ook altijd bang da thet deze keer mijn moeder zal zijn.

Hmm... maar dan denk ik ook gelijk weer zo moet je niet denken, ik zal toch niet 2x zoveel pech hebben.

2. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

He meid,

Ik heb mijn oma en een oom verloren in de tijd dat ik zwanger was van Yelena. Mijn enige oma nog en mijn 1e oom als in een echt bloedverwand. Het is allemaal niet leuk ik weet hoe vermoeiend die dubbele gevoelens zijn maar eigenlijk staan dood en leven ook dicht bij elkaar. Wij mensen hebben het uit elkaar gehaald en zien het als 2 aparte dingen gaan zien. Want de dood van een dierbaar persoon, is eigenlijk de geboorte van een heleboel mooie herinneringen. Zo is het leven. Dat is een waardevolle les die ik heb geleerd en niemand houdt mij tegen om met de kinderwagen even naar de begraafplaats te gaan. Zo lopen we ook even langs de kindergrafjes, ik doe dat om mezelf er mee bewust te houden dat het leven zo in elkaar zit hoe triest het soms op het 1e gezicht ook is.

Maar ik wil je alle sterkte en wijsheid toewensen in deze tijd, het zal niet gemakkelijk zijn maar ik geloof dat je niets in je leven tegenkomt wat je niet aan zou kunnen. Hou je taai meid !

3. girl21

girl21 Niet meer actief

iedereen heel erg bedankt!

had niet durven hopen dat hier zoveel mensen zijn die mee denken in moeilijke tijden... ik ken niemand van jullie, maar iedereen is zooo ontzettend lief!

echt super!

maar wat mijn zw-schap betreft, ik wet t zo net nog niet, heb net bruin slijm verloren(oud bloed?)
    en had zojuist een negtieve test...:S
    heb de test niet met ochtendurine gedaan, dus das nu mijn enige hoop/houvast...

en wat jullie verhalen betreft: jeetje wat gebeurt zoiets dan toch vaak he...

4. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Jeetje meiden, gecondoleerd allemaal, ook al is het al een tijdje geleden.

Hier ook zoiets, Onze meid is op zondag geboren, en de donderdag erna is onze buurjongen verongelukt. Wij kenden hem en zijn familie niet zo goed, maar ze wonen pal naast ons. Dus hebben we de grote 'opblaas-baby' maar uit de tuin gehaald. Vonden we niet echt gepast meer....

5. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    ik heb eens terug zitten denken nadat ik hier gepost had en het is gewoon niet te geloven

- mijn oma overleed 6 weken nadat het dochtertje van mijn neef is geboren
    - oma van mijn vriend overlijd net voor de geboorte van haar achterkleinkind
    - opa van de vrouw van mijn neef overlijd nadat zijn kleinzoon is geboren
    - vriendin van ons ligt op sterven (38 jaar...) en een andere vriendin is zwanger
    en zo kan ik nog wel even doorgaan

jeetje ik denk nog wel even na over die 2e...

@melloncollie: het is idd wel zo dat wij die 2 dingen uit elkaar hebben gehaald maar toch....voor mijn gevoel ligt het heel anders.
    Ik stond ook met kinderwagen de as van mijn moeder uit te strooien (notabene op de plek waar ook mijn vader's as is uitgestooid)

@girl21 ik hoop dat je toch snel een positieve test in handen hebt!

6. girl21

girl21 Niet meer actief

hier toch ongi geworden..helaas

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Jammer girl21 meestal als je het los gaat gebeurt het vanzelf........succes!

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mijn opa is overleden toen ik net zwanger was van youame en mijn vriendin is gestorven vlak voor dice geboren werd hij is op haar verjaardag geboren

9. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    ik heb het ook mee gemaakt begin dit jaar is mijn oma overleden en zowel de vriendin van me broertje als mijn nichtje zijn zwanger. dit voelt ook zo dubbel. vooral omdat wij al een tijd bezig waren voor een kindje en mijn grootste wens was om het mijn oma te vertellen. heb nu geen oma's of opa's meer dus kan het nooit meer vertellen.
    heb ook heel erg gehuild hierom.
    ik vond het ook allemaal heel oneerlijk

10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    hier ook t geval. ik ben op 13 okt zwanger geraakt, althans vanaf die dag moest ik beginnen met tellen en op die dag is ook de nicht van mijn man gestorven aan borstkanker. ik heb altijd t gevoel gehad dat zij haar leven heeft gegeven voor onze kleine meid,

en ook vanaf hier, gecondoleerd

liefs susanne

Deel Deze Pagina