nou op het einde van mijn zwangerschap hou ik best veel vocht vast. ik moet echt al het 's ochtends mijn schoenen aantrekken en niet op pantoffels rondlopen anders krijg ik echt mijn schoenen niet meer dicht. Ik heb hele dikke enkels en vingers. Maar sinds kort heb ik allemaal van die gesprongen adertjes op mijn enkels.....komt dat misschien door dat vocht wat mijn lichaam vast houdt? ik heb er ook enkele op mijn kuitbeen.....zou dit weer wegtrekken na mijn bevalling?
Ik denk dat het te maken heeft met de combinatie meer vocht vast houden en meer bloed in je lichaam hebben... iets vaker met de beentjes in de lucht probeer iets vaker uit te rusten en dan hup die benen op tafel of op een kussen. Je zal dan ook wel een zwaar vermoeiend gevoel in je benen hebben? Nog even....
mwah op zich valt dat zware vermoeide gevoel in de benen wel mee...... tja hup die benen op tafel leggen of op een kussen leggen wil ook niet echt helpen,die tip heb ik al van meerderen gekregen maar dat vocht trekt echt niet weg..... och ja nog eventjes,krijg er wel wat moois voor terug