Hallo, Ik wou zo lang mogelijk wachten met deze vraag maar aan al dat googlen heb je ook niks. Dus hopelijk kan iemand mij helpen. Ik ben nu alweer 8 dagen overtijd als je kijkt naar mijn langste cyclus dus zit nu op dag 40. Ik heb deze maand niet getemt rond me ei omdat ik er deze maand zo weinig mogelijk mee bezig wou zijn. Toen ik overtijd raakte ben ik gaan tempen om te kijken of mijn menstruatie eraan kwam. Ik dacht dat hij kwam want me temp zit telkens rond 36,2 36,3 36,4 en mijn basale temp is 36,2 Maar nogsteeds niks. Met de eerste paar dagen overtijd ook erge menstruatiekramp gehad dus dacht steeds dat het kwam. Dag 4 overtijd en dag 6 overtijd getest maar niks. Vrijdag nog een keer testen. Maar kan mijn temp zo laag zijn met een evt. zwangerschap? Alvast bedankt!
Hoihoi, Je temp stijgt maar een paar tiende graad dus het zou heel goed kunnen dat je zwanger bent! Ik zou nog 3 dgn afwachten en dan nog eens testen!! Imke
Hoi! Test negatief en temp afgelopen dagen langzaam gestegen naar 36,6 dus denk ei pas afgelopen week gehad? We wachten het af gr