heb net een laptop gekocht....de accu loopt alleen na 3 uur al leeg na een hele nacht aan de lading te hebben gestaan. iemand enig idee of dit normaal is?
Laptops vreten energie, volgens mij is het heel normaal maar ik zou voor de zekerheid even de winkel bellen om te vragen of het normaal is
Staat er niks in het boekje hoelang de accu moet mee gaan? Kan nog wel eens verschillen per laptop. Wij hebben 2 laptops een grote en die is veel sneller leeg dan onze laptop. De kleine kan bij ons 5 uur mee voor die leeg is. En hoe ouder de pc is hoe sneller dat ie leeg gaat.
Is nog heel netjes hoor, 3 uur. Zeker bij (intenstief) gebruik. Mijne red net de 2 uur als ik erop bezig ben. En lang opladen haalt niks uit hoor, vol is vol
Ik zou je willen aanraden om de accu binnen in huis NIET te gebruiken alleen als je weg gaat mee nemen Ben een pc nerd en weet er best iets van binnenshuis wordt aangeraden om de laptop op stroom te laten draaien, omdat bekend is dat een batterij van een laptop niet zo lang mee gaat en idd al na een korte tijd minder levensduur te hebben en dus sneller leeg gaat lopen.
Ik gebruik m ook alleen thuis.Dus het kan geen kwaad om m constant op stroom te laden draaien? Die van mij is 9 maanden oud en gaat ook ruim 2 uur mee.
Je kunt nog even kijken of je verschillende energie instelling hebt. Onze accu gaat ook iets van 3 uur mee maar via het energiebeheersschema kun je de prestaties veranderen waardoor de accu langer werkt.
3u? Ik wou dat onze dat nog deed... denk dat wij maar een nieuwe accu moeten kopen tzt.. onze lap kan niet zonder stroom... gaat na ongeveer 10 minuten helemaal leeg.. En idd, hij zit altijd aan het stroom met de accu erin...
Onze laptop kan bijna ook niet meer zonder stroom (half uurtje max) Maar we hebben net een nieuwe accu gekocht en het maakt geen verschil hoor!! Dus denk dat het bij mij aan de laptop ligt! Groetjes
hahah, oke! ik had in gedachten dat het net zo werkt als met mobieltjes...! heb ´m nu braaf met snoertje in het stopcontact.
Wij hebben ook pas een laptop gekocht, en deze gaat ook zo'n 2 à 3 uur mee als je er continu mee bezig bent. Ons werd aangeraden door de leverancier om hem niet steeds op stroom te gebruiken, omdat de batterij dan sneller verslijt. We mogen hem pas op stroom aansluiten als hij bijna uitvalt. Ik schrok er ook van dat hij zo snel plat was, dacht ook dat we makkelijk een dag verder konden met een opgeladen batterij, niet dus...
Ik weet ook niet beter dan dat je hem zo min mogelijk aan het stroom moet hangen. Heb de mijne nu een half jaar en hij wordt zeer intensief gebruikt. Altijd op de accu en pas aan het stroom alsie leeg is. Meteen van stroom af wanneer die weer vol is. En heb nog geen minuut accu verlies. Doe dus gewoon wat je zelf wilt. Iedereen spreekt elkaar toch tegen
Ik wou dat die van mij het nog 3 uur volhield Helaas doet hij het nog max 10 min maar ja hij is ook al oud en heeft niet overal meer zin in
Die van mij houd het ook een uur, anderhalf uur uit. Maar het is dus echt wel slecht om je laptop constant in de stroom te hebben, het is beter om hem alleen als nodig is op te laden.
wij gebruiken de laptop altijd alleen op stroom maar met de accu eruit. als je de accu oplaad en zonder stroom gebruikt dan duurt het steeds langer om op te laden en het gaat steeds korter mee. als je stroom gebruikt en accu erin laat wordt de accu lui.
nee dat kan geen kwaad, het wordt juist aangeraden omdat er ook op de accu het minste garantie zit en elke x als je hem gebruikt word de levens duur korter, idd wel de accu eruit halen natuurlijk als je hem op stroom gaat gebruiken