Leven met een narcist.

Discussie in 'De lounge' gestart door Blondje89, 6 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veera

Veera Niet meer actief

Super goed van je meid! Lekker even blokkeren als ie je blijft lastigvallen. Je bent geen huissloof!

2. Prinsessa

Prinsessa Lid

1 jun 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL

Oh wat stoer van je!

Ik zit in dezelfde situatie en vind het ongelooflijk knap van je dat je op dit moment weg bent..

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik zou denk ik wel even zeggen dat ik een poosje weg ben. Misschien is ie ook wel oprecht bezorgd als hij niet weet waar je bent en waarom je weg bent. Kun je hem daarna alsnog blokken.
    Wel super knap van je dat je je spullen hebt gepakt. En je dochtertje? Die gaat met jou mee neem ik even aan?

4. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb net opgenomen en gezegt dat ik bij mn ouders zit voorlopig en dat hij maar even mag gaan nadenken waarvoor ik hier zit. Het was echt de druppel gister gewoon. Heb net alles verteld aan mijn ouders maar ze willen niet geloven dat hij zo is...
    Hij zit nu bij een vriend en zegt dat hij zo hierheen komt maar heb gezegt daar geen behoefte aan te hebben... Weet wel zeker dat hij zo hierheen komt...

5. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.806
    5.942
    113
    Vrouw
    :( Je ouders geloven je niet?:$
    Waarom in vredesnaam niet?

6. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Omdat hij zich anders voor doet helaas

7. Veera

Veera Niet meer actief

Misschien kun je berichtjes laten zien waar ie je bijvoorbeeld uitscheld?

8. wachtend

wachtend Niet meer actief

Ohh wat erg dat je ouders je niet geloven! Ik zou dan oprecht vragen aan mijn ouders of hun zouden verwachten dat ik hierover zou liegen en dat ik als hun dochter wel iets meer credit mag verwachten!

Enwat nou de wasmand is vol serieus hij heeft als het goed is ook 2 handjes gekregen van onze lieve heer!

9. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Oh zo herkenbaar, mijn stiefvader is een narcist, na 15 jaar huwelijk is mijn moeder eindelijk gescheiden.

Zoe123, narcisten doen zich zo mooi en charmant voor voor de buitenwereld dat veel mensen het niet geloven. Dat is helaas een groot probleem.
    Een narcist herken je meestal pas alleen als je een hechte relatie hebt met iemand en hem dagelijks meemaakt.

Blondje, echt gaan scheiden! En dat gaat zeker niet makkelijk worden voor je maar hou voet bij stuk meid, al is het alleen maar voor je kinderen.
    Ik ben absoluut niet voor scheiden, maar omdat ik weet in wat voor situatie je je bevind en hoeveel schade het bij je kinderen kan opleveren zeg ik Doen!
    En heel veel sterkte. Probeer je ouders anders eens een stukje over narcisme te laten lezen. Ik hoop dat ze ooit gaan inzien dat je gelijk hebt.
    En wat contact betreft, hij is echt niet benieuwd waar jij zit, het maakt zich eerder druk om dingen die niet voor hem gedaan zijn, zoals bijv de was, dan om hoe jij je voelt, klinkt hard maar dat boeit hem niet.
    Dat zal ws ook een reden zijn dat hij het weer misschien met je wil proberen, trap daar niet in. Als hij echt narcist is dan zal hij je alleen terug willen zodat je zijn huishouden weer kan doen en kan zorgen dat alles weer klaar ligt.
    Nogmaals sterkte in deze situatie!

10. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.806
    5.942
    113
    Vrouw
    Oke, maar je ouders.....
    No matter what, die moeten toch achter je staan en JOU geloven?
    Hun dochter?

Ik hoop dat je ze toch kan overtuigen, is dit exemplarisch of kan je wel op ze terugvallen?

11. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

ja, dat is logisch dat hij zich anders voordoet. Maar je eigen ouders zouden hun dochter toch wel geloven? Of hebben zij moeite met bepaalde dingen die jij doet? Ik zou heel gauw op zoek gaan naar een eigen woonplek of desnoods bij een vriendin gaan logeren die je wel gelooft. Je hebt nu mensen nodig die je steunen en als je ouders dat niet doen, zit je daar ook niet goed :( of hem dringend verzoeken om bij een vriend te logeren. Hou vast meid, hij gaat niet veranderen. Ja, misschien voor een paar dagen of weken, maar de aard van het beestje veranderd niet.

12. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.806
    5.942
    113
    Vrouw

13. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

De meeste mensen geloven ook helaas niet dat een narcist zulke dingen doet wat voor de buitenwereld doen ze zich perfect voor. Ik hoop dat hij je niet blijft stalken want een narcist kan er niet tegen als hij aan de kant word gezet. Maar super goed dat je voor jezelf en je kind kiest. Helaas zullen narcisten nooit veranderen.

14. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Ik weet wel heel zeker dat veel mensen dat denken, maar jij kunt ook niet oordelen hoeveel ik (of iemand anders)er van weet.
    En ik weet ook wel heel zeker dat iedereen dit kan overkomen. Je denkt dat je een leuke lieve man hebt maar naar verloop van tijd wordt alles anders.

15. lach

lach Actief lid

6 dec 2015
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zulke mensen zijn voor de buitenwereld vaak heel anders.
    Ik ben vroeger in een relatie die totaal 2 jaar duurde de laatste 8 maanden mishandeld (nu zou ik bij de 1e klap weg zijn, maar was toen 16 jaar)
    Mijn familie heeft me altijd geloofd nadat ik het verteld heb maar voor de rest geloofde echt bijna niemand me. Heel erg is dat.

Maar geloven ze je echt niet of geloven ze je wel maar kunnen ze haast niet geloven dat hij zo is? Dat is een verschil natuurlijk.
    Zou het echt raar vinden als ze je echt niet geloven.

Vind het erg stoer van je dat je spullen hebt gepakt en weg bent gegaan.
    Wat een achterlijk bericht ook! Hij mankeert toch niks aan zijn handen.

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wat vervelend dat jouw ouders je niet geloven!
    Hopelijk steunen ze je wel in de keuze dat je bij hem weg wil?

17. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Je ouders geloven je niet!? Lekker dan. Waarom zou je zoiets verzinnen dan 😕
    Is hij nog langs geweest?

18. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze geloven me wel maar ook weer niet omdat hij zich zo perfect voordoet. Mn vader zei zelfs Zie je het niet allemaal verkeerd? Misschien moet je toch wat meer je best doen...

Nou ik wist niet wat me overkwam!
    Ik ben nu met mijn dochter bij een vriendin want hij was langsgekomen inderdaad.
    Ik heb gezegt dat ik daar slaap vanavond en dat ik morgen naar mijn eigen huis wil dan moet hij maar ergens anders heen ik wil dat mijn dochter in haar eigen omgeving blijft.
    Hij zegt nu overal spijt van te hebben.

19. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ja tuurlijk heeft hij spijt....

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179