Leven met een narcist.

Discussie in 'De lounge' gestart door Blondje89, 6 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Knap dat je het doorzet TS! En dat je voor jezelf en je kindjes opkomt.
    Succes met alles.

2. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Heel heftig. Knap dat je doorzet. Heel veel sterkte met alles de komende tijd.

3. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Veel sterkte! Kies/denk aan en voor jezelf en voor je kids!

4. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Heb alleen even jou berichten gelezen in dit topic en wil even zeggen dat ik het geweldig vind dat je de stap hebt gezet om bij hem weg te gaan. Niemand verdient het namelijk om op zo'n manier behandeld te worden zoals hij dat bij jou heeft gedaan.
    Dat soort gevallen kennen geen grenzen. Het enige wat ze willen is dat jij doet wat zij zeggen en doe je het niet dan krijg je de wind van voren. Mijn ex is ook zo. Gelukkig nooit getrouwd geweest. En nog steeds probeert hij het met regelmaat zo te draaien om mij als schuldige neer te zetten. Maar juist door je gezonde verstand te gebruiken (en de feiten) en er tegen in te gaan dimt hij nu onmiddelijk in.
    Je bent een hele sterke vrouw en het gaat allemaal goed komen. Zal misschien even duren maar het komt goed. Uiteindelijk vind je jezelf weer terug en zullen je moppies je dankbaar zijn dat je voor een beter leven voor zowel hun als jezelf hebt gekozen.

5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Nou, duidelijker kan het niet. Wat een loser zeg.

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Veel sterkte.

7. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Wat een vent jeetje
    Sterkte!

8. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Jeetje, wat een vreselijke situatie voor je. Een man moet je lief hebben, je beschermen en je fijn laten voelen over jezelf. Jij zit in een gevaarlijke situatie. Heel erg knap dat je voor jezelf kiest. Veel sterkte en kracht gewenst.

9. BeautifulLove

BeautifulLove Niet meer actief

Ik vind het echt super knap van je dat je deze stap zet, ik heb hier echt veel respect voor, super goed!! Zijn reacties zeggen genoeg, jij en je kindjes zijn zoveel beter af zonder hem. Heel veel succes en sterkte met alles de komende tijd, jij en je kindjes komen er wel!!

10. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Moeilijk voor je maar ik vind het erg dapper van je dat je het doorzet.
    Jij verdiend veel beter behandeld te worden.
    Succes en sterkte met alles

11. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik wil je heel veel sterkte wensen! Misschien wat kleine ervaringstips.. zorg ervoor dat je vanaf dat je weggaat bouwt aan een eigen toekomst, leuk huisje, een baan, jezelf en de kinderen goed verzorgt. Naar alle waarschijnlijkheid (als je man echt een narcist is) zal hij je niet zomaar laten gaan en je via de kinderen proberen te 'pakken'. Zodra jij alles op orde hebt hoef je je daar in ieder geval geen zorgen om te maken. Geen afspraken buiten de advocaten om en documenteer álles.

12. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Ik volg je topic al een tijdje en wil je veel succs en sterkte toewensen met alles! Ik vind het echt knap van je dat je het door hebt gezet! Dikke digi knuf

13. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Sterkte!

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Jemig, wat een eng, gestoord mannetje. Heel goed dat je voor jezelf en je kinderen op komt. Iedereen kan het je wel zeggen en dat doen ze al, maar dat het niet normaal is, moet je zelf beseffen. Natuurlijk is dat niet makkelijk, want de situatie is geleidelijk zo gegroeid en jouw grenzen werden steeds verder verlegd.
    Zoek steun bij je familie en vriendinnen, veel sterkte, je hebt een belangrijke stap in de goede richting gezet.

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Sta je trouwens ingeschreven bij de woningbouw? Voor het geval dat meneer het huis niet in wil. Ik zie het al zo aankomen: JIJ moet er maar uit, want HIJ heeft het huis betaald, want hij werkt 60 uur in de week en jij 16. En JIJ wil bij HEM weg, dus het is JOUW fout en JOUW probleem. Dus moet JIJ er maar uit.

Zou me niks verbazen als ie het daarop gaat gooien.

16. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Wat vinden je ouders nu van de situatie?

17. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Ik wil even zeggen dat ik vind dat je goed bezig bent. een man die je zo behandeld is geen leuke man! ik gun jouw een je kindjes een veel beter leven en als je zo doorgaat gaat dat zeker lukken!.

Ik neem aan dat hij ze huissleutels meegenomen heeft! dus heb je toevallig een paar sloten aan de binnenkant van de deuren zodat hij het huis niet in kan als jij er bent met je kindje? of is er iemand (ouders, vriendin) die bij jouw blijven zodra je er bent?

en zoals hierboven al genoemt is ben ik ook bang als ik je verhaal zo lees dat hij inderdaad jouw eruit gaat schoppen. dus is het mogelijk om alvast je spullen ergens heen te brengen waar hij niet bij kan? eventueel een opslag box waar je al je spullen veilig kan neerzetten zolang jij bij vriendin/ouders bent.

onwijs veel succes met alles! wat een Kl*te situatie voor je!

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wat zeiden je ouders eigenlijk (tegen hem?) over de geplunderde spaarrekening?

Oh en bewaar alle smsjes enzo, dus ook die ene waarin hij zegt dat ie snel een nieuwe auto heeft gekocht.

19. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kan dit huis helaas niet alleen betalen en hij zelf ook niet. Heb net overal contact mee gehad etc en de bank zegt ook dat we het huis moeten verkopen. Mijn zusje logeert nu hier een tijdje (woont nog thuis) dus er is gekukkig iemand bij me. Ik stond samen met hem nog ingeschreven maar omdat we nog getrouwd zijn kan ik hem er niet af halen dus heb me net alleen moeten inschrijven. Ik heb mijn schoonouders gebeld die wonen 150km verderop en ze alles uitgelegd en zelfs mijn schoonmoeder zegt dat ik bij hem weg moet gaan, ze weet hoe agressief hij is zo was hij ook tegen haar die staan ook gelukkig achter me. Ze willen nog wel contact met me houden ivm hun enigste kleinkinderen en dat snap ik ook wel die mensen hebben mij niks aangedaan. Ze hebben hem voorgesteld om daar een tijd te blijven want ze willen dat hij mij met mij rust ivm stress ook niet goed is voor de baby. Heb vandaag nog niks van hem vernomen gelukkig. Bedankt voor de lieve woorden allemaal geeft me veel kracht!!

20. beau32

beau32 Lid

31 mrt 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met goedkeuring van je ex kun je aanspraak maken op de huurpunten of inschrijving, zodat je gauw een woning hebt. Ben bang dat hij niet gaat meewerken maar in ons geval heeft mijn ex de punten "gejat" , door aan de woningstichting aan te geven dat ik accoord was. Maar woningstichting heeft nooit bij mij gevraagd, was dus mooi balen voormij.

Zorg dat je vandaag nog een advocaat regelt, en bel Raad voor Rechtsbijstand om te vragen of je recht hebt op een vergoeding voor de advocaatkosten. Advocaat kan je er bij helpen. Zet alles op papier hoe jij de omgang gaat zie met de kinderen, de verdeling van spullen.

1 tip waar ik heel veel waarde aan heb gehad. Zorg dat je overal bewijs van hebt, laat iedereen een bevestiging mailen of per post sturen iedereen die je hebt gesproken.

Maar ook alles wat je ex heeft gedaan en gaat doen en zegt. Zoals dat geld wat weg is. Bewijzen dat het weg was nadat je uit huis was.

Hiermee sta je straks alleen maar sterker, weet er helaas alles van.

Succes.

Deel Deze Pagina