Vast wel.....ben er eentje van (tenminste...denk dat ik leuk ben....sorry, flauw grapje, verveel me een beetje).
Hey Choco (leuke mama ) Waar kom je precies vandaan in Friesland? Ik woon in Sneek en heb een zoontje van bijna 2. En jij ? Groetjes
Hey meiden Wat leuk dat jullie reageren. Ik had ook al op een andere site gekeken maar daar kreeg ik weinig reactie. Hier zijn dus gelukkig wel wat mama's uit Friesland.Ik woon pas sinds vorig jaar in Sneek en ken nog niet zoveel mensen hier dus zou het leuk vinden om wat nieuwe contacten te leggen. Groetjes
Zijn er nou echt zo weinig mama's in Friesland die gezellig willen kletsen of nieuwe vriendinnen willen ontmoeten??
Ok leuk! Wegens anonimiteit laat ik mijn woonplaats even in het midden. Ik heb al een hele tijd een kinderwens. Maar helaas geen relatie meer, dus een kindje zit er voorlopig niet in. Ik ben 23, dus ben niet desperate opzoek ofzo. Ik zie wel wat er op mijn pad komt. Ik werk in de kinderopvang, kids van 0 - 13 jaar is mij dus heel bekend. Het verzorgen van andermans kinderen geeft me veel voldoening. Momenteel werk ik meer met de kinderen van basisschoolleeftijd, daarom vind ik het erg leuk hier bij te lezen over baby's, dreumessen en peuters. Alle leeftijden hebben hun eigen charmes, dat maakt het werk erg afwisselend.
Ja, ik doe mee hoor! Klets graag mee. Had me een aantal berichten terug al voorgesteld. Ik ben trouwens 28 jaar en studeer voor doktersassistente. Wie van jullie heeft leuke tips voor uitjes in de provincie? Ik ken de volgende: Ballorig/ Monkey Town Zwembaden in Joure, Drachten en Leeuwarden Aqua zoo Maar wat is volgens jullie nou echt leuk met de kids?
Monkey Town/Ballorig/Speelbos is inderdaad een gegarandeerd succes bij kinderen vanaf een jaar of 4. De kinderboerderij is ook altijd leuk. Of heel simpel, eendjes voeren in het park.
Het zwembad in joure is idd erg leuk en de ballenbak doet het natuurlijk altijd goed. Ons zoontje van bijna 2 is helemaal gek van treinen,bussen,auto's(eigenlijk alles wat rijd) en een ritje met de trein vind hij dan ook helemaal geweldig. Laatst zijn we met de trein naar amersfoort geweest naar het dierenpark daar. Lange reis maar zeker de moeite waard. De dierenboerderij zit hier bovendien om de hoek en in het park hier staan ook wat volieres met dieren. Daar wandelen we bijna elke dag wel even heen. Verder ben ik hier nog niet zo bekend dus alle tips zijn welkom
Leeuwarden is te koud voor kleintjes, ben laatst met me tante zegger geweest die bibberde het bad uit ahah.. Oke ik kom ook uit Fryslan, 18 jaar in sneek gewoont in middels naar het Hogere Noorden vertrokken Holwerd
Ja hier ook een Fries! Omdat ik liever anoniem wil blijven even geen woonplaats. Kan wel vertellen dat het in het Zuid-Westen van Friesland is
Er zijn dus toch wel meiden uit Friesland Zitten er ook meiden tussen die nog wel wat nieuwe vriendschappen zouden willen of die ook merken dat het als je een gezin hebt het toch wat moeilijker is om contact te krijgen En ik weet dat er genoeg vrouwen zijn die ook niet zoveel vriendinnen hebben maar op de één of andere manier wil niemand dat snel toegeven. Nou ik hoop dat deze tekst een beetje klopt want mijn zoontje had een echt spooknachtje vanacht dus ik ben wat moe Groetjes
Nieuwe vriendschappen zijn altijd fijn toch? Ik heb maar 2 echt goede vriendinnen en voor de rest wat verwaterde of mindere close vriendinnen. Die zie ik dan ook bijna nooit. Wat vervelend dat je zoontje steeds wakker was. Zit ie niet zo goed in z'n vel? Ik ben momenteel erg verkouden en flink aan het hoesten. Niks aan! Ik moet gelukkig alleen vanmiddag werken, dus kan eerst even relaxed opstarten met lekkere rooibosthee en keelpastilles. Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
hier ook een friese mem. dochtertje van bijna 7 mnd. woon ook in het zuid-westen (meer zuiden dan westen)
Hahaha, nou wij wonen hier net een maandje. We zijn verhuisd vanuit het midden van Nederland. Nu we het huisje in orde hebben, merk ik wel dat ik vriendinnen heb achter gelaten