Leven met een stuiterbal

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door twinkle star, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Mijn man eet ook het liefst een bak chips met dipsaus.
    Het liefst elke avond, en hij komt geen gram aan.
    Nu moet ik eerst weer mopperen...en jahoor...hij gaat nu eindelijk naar bed.:x

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hier qua slapen geen probleem. Hij gaat er laat op en komt redelijk op tijd er weer af, niet vroeg. Ik ga gewoon eerder op bed, geen punt.

En nee snaaien gebeurt hier nauwelijks eigenlijk. Echt snoep iig niet. Wel wil hij vaak bij het middageten iets bijzonders. Of een gebakken ei, of een hamburger, dat soort dingen. Nooit eens gewoon een broodje normaal beleg

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Dat had mijn man in het begin van zijn medicatie ook maar denk dat zijn lichaam aan de medicatie begint te wennen want ik zag al weer een aardig buikje verschijnen lol.

Lexie, ik vind het ook geen punt alleen Nasr bed te gaan. Nog even in alle rust tv kijken haha. Maar zodra hij het weinig slapen gebruikt voor de reden van zijn prikkelbaarheid, vind ik persoonlijk dat je wat eerder naar bed moet gaan. Maargoed... Wie ben ik hè?!

4. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Slapen valt hier gelukkig wel mee heeft alleen een ochtend humeur van hier tot aan tokio. maar ja daar wen je vanzelf aan:p

Snaaien is hier ook maar dan per week hijmoet minimaal 1x in de week een gebakken ei ofzo hahaha..

Gister ging het wel redelijk ben benieuwd hoe het vandaag gaat want hij had in zijn planningnaar zn vriend te gaan maar die belt net af vanwege ziekte dus tja..

5. twinkle star

Ohjee spannend dus! Wie weer valt het mee en wordt het een gezellig dagje voor jullie samen.

Hier wil hij ook graag "ongezond" eten. Gebraden gehakt met flinke klodder mayo als ontbijt of een pasteitje ik moet er zelf niet aan denken. Maar met snoepen bedoel ik meer de koekjes, chocolade, chips, frikadellen, toastjes, worst enz in de avond. Een zak chips eten in sneltreinvaart zonder er bij na te denken. Is dus snel op en trek niet weg hup weer naar de keuken voor een pak koekjes. Eerst 1, dan 2 en hup hele pak leeg. Hij weet dat ik er een hekel aan heb en als ik op bed lig hoor ik hem regelmatig rommelen in de keuken.
    Het schijnt een bijwerking van zijn medicatie te zijn. Bij uitwerking veel trek in eten. Ik heb hem al 100x uitgelegd dat hij dan beter brood, yoghurt of fruit kan eten maar dat gaat er niet in. Wel grappig zijn neefje heeft dat ook.

6. twinkle star

Spikkel, hoe voel je je? Begin je al wat te merken van je zwangerschap? Wanneer moet je naar de vk?

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Twinkle star voel me redelijk, soms watmisselijk en erg moe maar hoort erbij :) 29 augustus hebben we de eerste echo:d dus nog ff ies geduld. Moet zeggen dat ik hetnog niet besef hoor haha.

@hier tis goed opgevangen haha hij gaat nu eendagje naar de stad nou prima:d

8. twinkle star

Gelukkig maar! Goed opgelost dus. Jij ook een fijne dag!

9. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ja inderdaad....nooit eens een gewone boterham mee.
    Altijd wil hij als hij thuis is een gebakken ei of een frietjes, of een tosti :$
    Erg irritant.
    Gewoon brood is schijnbaar te saai....?

Nu ik zelf zwangerschapsdiabetes heb en bijna niks mag, vind ik het echt vreselijk dat hij zo een zak chips leeg eet of een reep chocola opeet.
    Nu valt het nog meer op.:$
    Verder gaan er hier thuis al zo'n 8 flessen cola per week door. :x

10. twinkle star

Mama Roos, al een tijdje niet "gezien" hoe is het afgelopen? Hoop dat alles goed is!

11. twinkle star

Minniemouse, dat is balen! Nog "maar" 10 weekjes....

12. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Hallo dames, daar was ik weer.
    tja... waar zal ik beginnen, hij is nog steeds boos, maar wat ik begrijp van jullie is dat sommige mannen wel van dit topic weten en andere ook absoluut niet.
    Is het dan logisch dat hij boos is of juist niet?

Op dit moment zeg ik alleen het hoognodige en verder praten we niet, dus erg gezellig is het niet hier... eigenlijk het enige wat ik voel is verdriet. Dit is niet het leven wat ik voor mezelf voor ogen had...
    Ik wil niet meer altijd boos zijn, ik wil niet altijd strijd voeren,Ik wil niet altijd de sterkste zijn, ik wil niet altijd de enige verantwoordelijke zijn, ik wil niet de enige volwassene zijn, ik wil niet altijd de boeman zijn, ik wil niet alleen mijn zorgen hoeven dragen. Ik wil mezelf zijn, maar ik heb het idee mezelf te zijn kwijt geraakt omdat ik 3 kinderen heb i.p.v 2, omdat het lijkt alof ik al alleenstaand ben. Ik wil een volwaardige, liefdevolle, respectvolle, steunende relatie!!!
    Zo dat moest ik effe kwijt.

Verder heb ik alles even vluchtig doorgelezen en wilde hierop nog reageren:
    Het laat naar bed gaan herken ik gelukkig niet, maar het niet uit bed komen wel, hij is in de ochtend ook echt niet te genieten.
    Ook wil hij s'middags nog wel eens gaan liggen en dan komt hij helemaal als zombie weer beneden en onbruikbaar voor de rest van de dag, dit mag dus ook niet meer van mij, want het doet hem geen goed.
    Qua snaaien, ook hier veel eten en ongezond. Het varieert van een heel blok kaas, een pak van 5 snickers, zakken nootjes, harde worsten, zakken drop, maar hij komt geen gram aan.

13. twinkle star

Hahaha wat schrijf je dat laatste over het snaaien leuk! 5 snickers, blok kaas. Tsja net als hier, geen mate kunnen houden. Wat hier op tafel ligt. Pak met worstjes binnen notime bijna op. Zonnepittenzak, bijna leeg. Net kwam ie met een glas drinken naar binnen maar was vergeten dat hij nog een glas had staan, grappig.

Ik moet zeggen dat hij een beetje is omgeslagen, want ipv na dat tweede glad e hebben gepakt en in de weerstand te schieten heeft ie zowaar het andere glas direct in de keuken gezet! Ja ECHT!!! Ik weet niet van waar die ommekeer er is. Denk echt dat hij hier wat heeft gelezen.

Maar mijn man "weet" het ook niet. Dit omdat hij het zelf erg lastig vindt dat hij ADHD heeft en het heel erg vindt dat anderen dat weten. Hij voelt zich enorm aangevallen als ik er met iemand over praat. Laats zei hij wel dat ik vast de hele dag met "slachtoffers" zit te kletsen omdat ik nog wel eens tussendoor mijn mobiel pak. Maar als hij dat nog eens zegt zal ik het eerlijk zeggen. Ik weet niet of hij boos zal worden, die kans zit er in maar ik vind dat onterecht en zal het zeker voor hem niet laten! Niet om hem dwars te zitten maar ik merk echt dat ik er wat aan heb af en toe ff te mopperen of te vertellen hoe mijn man is. Vertel ik het mijn moeder of een vriendin dan begrijpen ze het wel maar snappen het niet. Jullie weten ls ik iets zeg hoe dat voelt, hoe het werkt zeg maar.

Mama Roos. Ik herken jouw stukje hoe je jullie relatie omschrijft zo goed. Je verwoord precies hoe ik me vaak voel. Vandaag gaat het goed en merk dan dat het gevoel er wel is. Ik zou willen dat er een hoop van deze dagen volgen en de dalen steeds minder diep worden. Met praten kom je verder maar praten zonder vertrouwen werkt niet. Misschien dat als er meer van deze dagen zijn het vertrouwen ook weer groeit en we uit die negatieve spiraal komen.

Hoe sta jij hier in, heb je ook nog gelukkige momenten? Hoe lang heb je dit down gevoel al? Ik voel regelmatig precies wat jij voelt en denk er dan echt aan uit elkaarvte gaan. Maar als er dan goede dagen volgen denk ik, er is nog hoop. Wat het direct ook heel onzeker maakt. Kon ik maar heel boos zijn, er echt klaar mee zijn, dat zou makkelijker zijn!

14. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Twente
    Op dit moment weet ik niet meer of ik wel op de "goede dagen" wil varen, ze zijn er echt wel, maar te weinig.
    En daarna lijkt de terugval alleen maar heviger.
    Grappig van dat drinken, zo herkenbaar. Weetje ik dacht laatst ook dat ie een omgedraaid was, met het fietsen en werken bij zijn vader, maar dat loopt dan weer niet zoals hij graag wil en dan is het weer misse boel.
    Ik wil gewoon rust, in mijn gezin, in mijn huwelijk, in mijn huis en in mijn hoofd!
    Ik wil niet meer afhankelijk zijn van zijn "goede dagen en zijn nukken"
    Dit gevoel heb ik met vlagen ongeveer een jaar, heb het gevoel dat we de laatste tijd meer als broer en zus leven dan als echtpaar.
    Als ik hem vraag iets te doen, vraagt hij altijd waarom ik het niet doe... en noemt hij op wat allemaal al wel niet gedaan heeft vandaag, ben het gewoon zat.
    Zijn gedrag blijft hier echter hetzelfde in, maar het is mijn toedoen, hoe ik me voel of ik de dag aan kan ja of nee en op het moment ben ik al zolang gewoon te moe!
    En als ik mijn dag een keer niet heb, moet ik met naam en toenaam uitleggen waarom niet, alsof dat niet kan.
    En op dit moment is er niet uitzicht op beter, eerst zaten er langere tijden tussen de uitbarstingen, maar nu volgen ze ook sneller op elkaar en eigenlijk gaat het nergens over.

Ook weer zoiets, ben maandag jarig en zondag vieren we het.
    Tot nu toe toont hij daar geen enige intresse in en heeft niet gevraagd wat ik graag zou willen hebben en geloof me uitzich zelf heeft hij geen flauw idee, voorheen zou ik er wel voor zorgen dat hij het zich herrinnert en wat hij moest komen, nu kan het me eigenlijk ook niets schelen.

15. twinkle star

Ach meid toch! Eerst ff een flinke knuffel..... Bij deze!

Die verjaardag ook herkenbaar, man man is daar ook nooit mee bezig. Verjaardagen ook van de kids, Sinterklaas, kerst..... ik regel dat altijd. Toevallig dit jaar een aantal keer laten valen dat ik een bepaald horloge wilde. Maar er zijn een hoo verjaardagen geweest waarbij ik dingen kreeg die ik echt niet mooi vond of echt niks aan was. Ik weet dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken. Maar dan was er wat blijven hangen maar niet het goede haha

Ik heb hem ooit eens vreselijk laten schrikken! De avond voor de verjaardag van onze zoon vroeg ie wat we gingen geven. Dus ik zei hem gaan geven? Je neemt me in de zeik, jij zou wat halen. Hij keek geschokt. Dus ik zei, je bent het toch niet vergeten hè?! Ik neem hem nooit in de maling, altijd andersom dus hij schrok vreselijk! GRAPJE!! Ik kan niet verlangen dat hij dit uit zich zelf doet, hij kan dat gewoon niet. Ik vraag hem nu van te voren mee te denken en dat gaat goed.

16. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Twente
    Dank je wel twinkle star,
    ik ga lekker naar bed en hoop weer eens een keertje lekker te kunnen slapen.
    Hahaha das wel een hele goeie zeg... das ook nog zoiets, alsof wij nooit grappig kunnen zijn omdat hun dat altijd doen, maar jij hebt het tegendeel bewezen haha.
    Nou hopen op een rustige dag morgen...

17. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik met migraine naar bed...en die man van mij doet de plafonnierre aan omdat de digitale decoder nu naar beneden moet.
    Tja...stel je voor 1 dag zonder digitale tv!!

Verder ging hij met een hoop kabaal naar bed.
    Ik dus wakker en ziek.
    En ligt hij ook nog te snurken.:x
    Ik lig nu dus op de bank beneden.
    Ik moest wel eerst een overvolle asbak verwijderen.:x

Het snaaien...vaak als ik met het eten bezig ben pakt hij een stuk worst of kaas.
    Heel irritant.

18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Dikke knuf voor mama Roos, ik leef met je mee.

Beetje jammer dat sommige mannen boos worden om dit topic. HEt draait niet alleen om hen, ze zouden eens stil moeten staan hoe het voor hun partner is om met een ADHDer samen te leven. Dat is geen pretje vaak hoor. Beetje respect verdienen wij daar wel voor, vind ik!

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @mama roos ach meis toch. een hele dikke knuffel voor jou.. Ik moet zeggen dat jeman wel heel extreem reageerd/. verwantwoording af moeten leggen als je een dag niets doen is gewoon belachelijk.
    Ik snap je gevoel meid.

@minnimouse arggghhh lekker dan! nog een beetje kunnen slapen?

@hier gister ging het goed. leuke dag gehad en zowaar gezellig. Ikmerk dat de angst voor vandaag alweer aanwezig is. Endaar baal ik wel van. want hij heeft een sollicitatie vandaag en zal daar flink nerveus voor zijn...Onzedochter gaat vandaag een nachtje logeren dus dan kan ik even bijslapen.

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    En ja hoor weer een bagger dag ik wist het.chagerijnig nukkig en ik doe alles fout. naja ik ga wel lekker mn eigen gang vind het wel best vandaag.. En dat alleen omdat ikergens nee op zei :s maarja. Mannen net zo veranderlijk als het weer.. z

Deel Deze Pagina