Leven met een stuiterbal

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door twinkle star, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Wij zitten op het moment volop in een verhuizing, dus manlief is nogal druk in zn koppie. We hebben tot 27 augustus om de boel in orde te maken. Op het moment loopt alles voorspoedig, maar soms vragen zoveel mensen tegelijk dingen aan hem. 'Waar ligt dit?' 'Wat wil je hiermee', dat soort dingen. Waar hij dan dus niet tegen kan. Zolang ze niet teveel vragen en hem zijn ding laten doen gaat het prima :)
    Af en toe irriteren we ons dus aan elkaar, maar gaat verder goed ;)

2. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Hallo dames,
    word een beetje rustig hier, iedereen is natuurlijk aan het genieten van heet prachtige weer!
    Ben nu echt aan het aftellen, manlief gaat maandag weer werken, dus dan gaat de vlag uit.
    Zie erg uit naar het alleen zijn met mijn 2 dochters, lekker overdag me eigen plan trekken enz.
    Vandaag is weer 1 van de drukke dagen, veel gekheid en geschreeuw, maar ook een heel serieus geprek vandaag gevoerd.
    We hebben besloten om mijn ouders het hele verhaal te vertellen hoe het met ons huwelijk gesteld is en de ernst van de situatie.
    Die zijn heel erg geschrokken, maar hebben ons ook heel erg geholpen door eindelijk de situatie te begrijpen zoals mijn man is.
    Pff voel me zo ontzettend opgelucht dat alles er nu uit is en dat mijn moeder nu echt weet hoe het zit omdat mijn man hetzelf verteld heeft.
    Ik zie eindelijk weer een beetje licht aan het einde van de tunnel en heb weer een sprankje hoop dat het goed komt.

Annoniempje: oei een verhuizing is niet niks veel sterkte, gelukkig gaat het redelijk goed, voel jij je ook goed met die stress en dat warme weer? Kun je er een beetje tegen?
    Iedereen vast een fijn weekend groetjes

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Jezus hier weer een adhd dag omhet maar zo te zeggen, meneer is maar zielig doet niks goed zegt hij en oh wat ben ik weer slecht,..

Pfff echt waar ik heb er spijt van dat ik ziek ben van de zwangerschap en dat mijn dochter nu chagerijnig is.. pfff man ik kan wel janken

4. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Twente
    Oh Spikkel,
    wat vervelend voor je! Hier een dikke knuffel van mij...
    En dat met die warmte en de misselijkheid bah wat vervelend!

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Dikke knuf van mij erbij!

Mijn adhder is lekker aan t werk, mooi rustig ;)

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hoi hoi,

Ik kreeg geen melding dat er wat gepost was maar zie nu allemaal nieuwe berichtjes.
    @mama Roos, wat goed dat je ouders het weten. Hier "weten" ze het ook maar snappen niet wat het inhoudt. Ze kiezen elfstedentocht regelmatig partij voor hem en dan krijg ik de stempel van chagerijn. Mijn schoonzusje begrijpt het wel zij heeft inmiddels haar relatie verbroken omdat haar vrien ook ADHD heeft en ze zich zo niet oud wilde worden (lekker bemoedigend....haha)

Hier een dag zonder kids wel even lekker. Ze zijn met broer en schoonzus mee. Nu zouden we gaan bbquen met z'n allen maar ze komen later terug. Kids hebben dan al gegeten dus ik stelde voor ze eerst op bed te leggen en dan de bbq aan te steken. Hij in de stress...... Maar hij heeft nog tijd te wennen het is pas half 3.

Spikkel wat vreselijk balen dat je niet lekker bent. Helpt manlief niet een handje?

Verder gaat het hier eigenlijk best goed! Er gebeuren nog wel dingen maar hij is gezelliger en reageerd wat beter. Morgen gaan de kids weer naar school en begint het gewone leven weer. Dat zal alleen maar goed doen denk ik.

7. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Twente
    Hey spikkel hoe gaat het met je? Betere dag gehad vandaag?
    Twinkle: mijn ouders wisten ook wel dat mijn man vaak druk was, maar snapten nooit wat het inhield en zagen de ernst van de situatie niet, vonden mij inderdaad ook vaak overdrijven of een zeur. Nu heeft mijn man duidelijk gezegd wat het allemaal inhield voor mij om hier mee om te gaan.

Vandaag hing hier de vlag uit, na 4 weken vakantie is hij weer gaan werken en ik heb een heerlijk dagje gehad met mijn dochters, lekker knutselen, boodschappen enz...
    Mijn man kwam moe thuis van zijn werk en verder geen gekke dingen... ik hou ervan!
    Gaan de kids morgen alweer naar school bij jullie, hier hebben ze nog 2 weken vakantie.
    groetjes

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Lekker Mama Roos kun je lekker bijtrekken!
    Hier ook nog 2 weken vakantie voor de kids. Zelf ook alweer een ruime week aan t werk.

9. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ja dan ziet hij wel hoe het voor jou is. De mijne doet dat niet hoor.... Haha of nouja, als ik het hem zeg begrijpt ie het maar dat is de dag erna al weer vergeten.

Hier de kids naar school man aan het werk dus alle drukte en hectiek weer aanwezig in huis. De rust als manlief er niet is is prettig maar de hectiek van de ochtend en als hij uit zijn werk komt is wel weer pittig met hem dus weet niet wat nu prettiger is hahaha.

Hier even een tegenvaller op de voetbal van zoon, manlief boos en opgefokt en dat werkt al 2 dagen door dus daar word je zelf niet vrolijk van. Manlief rekent het zichzelf aan en toen ik hem daar op aansprak werd hij heel erg boos. Vervolgens doet hij de dag erna of dat er niks aan de hand is. Maar hij was zo boos op mij door zijn eigen frustratie. Wilde er gisteren over praten maar mijn moeder paste op en bleef hangen.
    Dus vanavond maar een poging wagen.

Erg jammer want mijn schoonzusje leende de kids zondags een heerlijk dagje samen gehad, heel leuk!

Maargoed, ik sluit me voor nu maar ff af en trek mijn eigen plan tot het weer een beetje rustig is.

Vrijdagavond ga ik lekker met een vriendin uiteten. Kan me er Nu al op verheugen!

De kids zijn vanaf maandag al weer naar school. Best wel weer wennen hoor!

10. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Twente
    Twinkle: vervelend die boosheid, maar vaak is het inderdaad uit eigen frustratie en dat ze dan de volgende dag doen alsof er niets gebeurt is heel herkenbaar...
    Is het gesprek er nog van gekomen??

Oh heerlijk lekker uit eten met een vriendin veel plezier morgen!
    Van mij mag de school wel weer beginnen hier, mijn dochter vraagt elke dag wat we gaan doen, wanneer we weg gaan, bij wie ze mag spelen...!
    Vind het heerlijk dat we beiden weer werken en de rust enigzins is teruggekeert alleen vanavond ging het even mis...
    Inderdaad ook na dat mijn man moest overwerken en onze dochter al stuiterend terugkwam van een nachtje logeren bij oma, het hele huis op de kop, jongste overstuur omdat zij niet zo goed tegen de drukte kan!
    Ik pakte mijn man even apart om te zeggen dat hij rusig moest doen met onze oudste omdat ze van zichzelf nu al heel druk was en dat viel niet in goede aarde bij hem... dus boos met resultaat: een stuiterende dochter, een huilende baby, een boze man en een verbaasde schoonmoeder... lekker dan!
    Inmiddels liggen de kids op bed en is de rust weergekeert en man gaf toe veel te overdreven te hebben gerageert, maar dat komt omdat hij heel moe is aldus hem.

Spikkel hoe is het met je? AL even niet van je gehoord...
    en met de andere dames?? 'T word een beetje stil hier...

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @mama roos,metmij gaat het redelijk,
    Momenteel druk bezig met zoekennaar onze beste vriend, manlief kent hem al 22 jaar en hij is gewoon plotsklaps verdwenen 2 dagen geleden,dus hier aardig wat stress. Dochter is ookbehoorlijk op de rel luisterd voor geen meter en slaapt haast niet meer :s dus ben erg moe momenteel..

En hoe is het metjullie?

12. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Twente
    Wat heftig spikkel... sterkte in deze onzekere situatie!
    Oei en je dochter van ´t rit... zit niet mee de laatste tijd of wel...

13. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Twente
    Hier een rotdag!!! Meneer is ongelooflijk egoistisch vandaag...
    omdat onze jongste haar 3e en 4e tandje tegelijkertijd aan de bovenkant krijgt is ze behoorlijk van slag, koorts, veel huilen, kwijlen, kapotte billetjes en dergelijke. Mijn man heeft onverwachts een dagje vrij en had zijn vrije dag helemaal uitgestippeld en kan dan een ziek kind niet gebruiken... aldus meneer. daar word ik zo boos om! Dus bonje hier
    Ik merk wel vaker dat hij vooral de jongste een blok aan zijn been vind en dit maakt mij dan zo verdrietig...

Begon sowieso raar vanmorgen... om kwart over 7 schrok ik wakker omdat mijn man nog naast me in bed lag terwijl hij normaal om 6 uur opstaat op een werkdag.
    Ik klaarwakker en zegt hij doodleuk... ik heb een vrije dag en wilde je verrassen! Ik heb ten 1e een bloedhekel aan verrassingen, ten 2e was ik nu klaar wakker en de kids sliepen nog grrr, ten 3e vind ik het helemaal niet fijn als hij onverwacht thuis is!!!

Maargoed twinkle ik hoop dat je het super hebt vanavond...
    lekker genieten met je vriendin!

Lexie: ook woonbaar in overrijssel dat je kids nog vakantie hebben? Zijn ze erbij jou ook weer aan toe om naar school te gaan...

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Nee ik woon in Flevoland ;) En ja kind is er wel weer aan toe

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    En wat een nare situatie Spikkel met die goede vriend van jullie. Vreselijk lijkt me dat. Sterkte

IK houd er ook niet van overigens als mijn man onverwachts vrij is. haha bereid me er liever op voor min of meer

16. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    De verhuizing ben ik op het moment meer dan zat. Alles loopt op zn eind alleen het huis staat vol troep. Gelukkig is de babykamer klaar :D

Meneer en adhd vanmorgen. Kwam er weer even achter hoe duidelijk ik iets moet vragen. Was bezig met de afwas en bedacht me opeens dat er nog een glas op de voortafel stond dus toen hij van buiten kwam vroeg ik hem dat glas even te brengen. Nou goed en wel 7 minuten later klaar met afwassen en wil even wat gaan drinken. Zie ik op de tafel nog een bord en mes staan (waar het glas dus naast stond). Opzich niet zo heel erg, maar blij het apart vinden dat hij dat dan gewoon 'niet ziet'.

Heftig met die verdwijning van die vriend spikkel! Hopelijk is hij snel weer terecht.

17. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Mama roos hoeging het vandaag meis?

@hier gaat het redelijk maakme veel zorgen, manlief ook, dochter weigert te slapen sinds een paar dagen dus daar zijn we ook de hele dag en avond mee bezig. Het is gewoon ff te veel hier,
    Maargoed iets leuks is dan wel weer dat we woensdag de eerste echo hebben :d

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ja dat snap ik hier ook nog steeds niet,
    Ik hoop het ook..

19. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Twente
    haha wat een herkenning!!! Stom is dat he, het zijn vaak van die kleine dingen, maar dat ze dat niet zien grrrr...

20. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Twente
    anoniempje:
    verhuizingen zijn nooit leuk als je er middenin zit...
    hoe gaat het met je zwangerschap? Voel je je goed?
    Succes met de laatse loodjes van je verhuizing ;)

Spikkel: moest vandaag zelf werken en gelukkig maar, hij sloeg vandaag door in het kinderachtige...
    Heb hem wel heel duidelijk gemaakt dat ik absoluut niet moet merken dat hij naar doet tegen de jongste omdat zo zoveel huilt.
    Ik zeg ook tegen hem er is toch een reden waarom ze zo huilt, dat zijn haar tandjes dat doet zeer, maar dan nog kan hij het niet hebben...
    Maar wat een vervelende situatie waar jullie in zitten zeg, tuurlijk maak je je veel zorgen en is het dubbel vervelend dat jullie kindje nu ook niet slaapt... veel sterkte! En hopelijk kun je straks ondanks alles toch genieten van jullie 1e echo van jullie beebje...

Deel Deze Pagina