Leven met een stuiterbal

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door twinkle star, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Veel plezier morgen bij jullie echo! Ik hoop dat alles goed is

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Mama Roos, hoe is het nu met jou? Een beetje na kunnen denken over alles?

Spikkel, hoe was jouw echo?

Hier gaat het goed de laatste tijd!! Niet alle momenten maar we gaan echt vooruit! Hebben het wel giga druk gehad de afgelopen tijd waardoor het af en toe ff knapte maar het gaat echt stukken beter. Gesprek heeft dus wel effect gehad. Ik ren ff naar school, de kids wegbrengen.

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @twinkle star wat fijn omte lezen :)

@hier de echo was goed:d ben 10 weekjes zwanger 9 april uitgerekend hahaha Verder gaat het hier goed

4. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Twente
    Hallo dames,
    wat fijn spikkel dat de echo goed was! Voel je je goed?

Twinkle wat fijn dat je in rustig vaarwater zit op het moment en alles lekker loopt! Hier moet ik zeggen dat het ook redelijk gaat, geen uitbarstingen meer gehad, moet ik wel zeggen dat ik de meeste dingen gewoon slik en langs me heen laat glijden waar ik normaal boos over zou worden. Heb gewoon geen zin meer om daar energie in te steken, maar ben me wel bewust dat dit dus opbouwt totdat het overloopt en dan weer een uitbarsting komt, maar weet niet zo goed hoe ik dat voor moet zijn.

Het helpt hier ook echt heel goed dat we allebei heel druk zijn en niet zo veel tijd hebben voor elkaar of bij elkaar zijn.
    Ook s'avonds is de een of de ander weg en dat werkt hier heel goed.
    Ik weet nog steeds niet wat ik wil want onze relatie is nog steeds niet gezond te noemen...
    Over 1,5 week weer terug naar therapie... dus ik heb nog effe!

5. twinkle star

Mama Roos, ik herken je gevoel! Heb dit ook een hele tijd gehad en weet je..... Die emmer loopt over, daar kun je niks tegen doen. Hier zeg ik het tegen man en hij ontploft niet meer en dat scheelt zoooo veel!! Vanavond weer ff, eigenlijk iets kleins dus ik sprak hem er op aan hij werd boos en liep weg. Dus ik zei hem toen hij terug kwam dat hij dit bij zichzelf moest zoeken en dat luchtte mij op. Ik kan het dan los laten, vroeger niet. Ik weet niet wat het is, het voelt zo veel beter! Dat terwijl ik een paar weken terug nog dacht..... Het is genoeg. Vreemd!!!

Spikkel, super zeg een goede echo! Spannend!!

Vriendinnetje is net bevallen en moet zeggen kriebelt ook wel hoor! Ik wilde vroeger altijd 4 kindjes en nu de jongste bijna naar school gaat vind ik het wel lastig. Maarja, het is voor thuis niet handig. Dan wordt het nog drukker, nog lastiger!

Morgen met een vriendin en onze oudste meid winkelen. Ze heeft nieuwe laarzen nodig en een leuk setje voor de fotograaf. Helemaal zin in lekker lunchen en gewoon even tijd voor onze meid.
    Zondag op kraamvisite, zo'n zin in!!

Jullie nog leuke plannen?
    Ik duik onder de douche, morgen kwart voor 8 bij de voetbal zijn. Je moet er iets voor over hebben... Haha

Fijn weekend allemaal!

6. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Twinkle wat fijndat het zo goed gaat!

@hier net weer een keer de bom gebarsten, man het is af en toe net een klein kind ik mag dit niet mag dat niet grrrrrrr.. Het is over een punt waar we het gewoon niet overeens kunnen worden maar dat maakt me zo boos want ik kan het niet hebben ( ja weet het lastig omschreven.. ) ik word er gek van echt werkelijk dan zeg ik dat ik even rust wil. zegthij ja ik ga wel weg en kom over een paar dagen wel terug. GRRRRRRR dat zeg ik niet ik zeg een dagje maar goed nu maar afwchten wanneer hij terug komt.Vanmiddag komt een vriendinmet haar pup langs.

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Meneer is het weekend vrij. Dan is het óf op de bank liggen,want moe, of in hypertoestand iets in huis doen.
    Ik weet ff niet welke ik liever heb.... pffffffffff

8. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Twente
    Zolang ik blijf slikken en uitbarstingen uit de weg ga gaat het hier goed, maar nu zei hij vandaag aan tafel 'het gaat goed de laatste tijd he?' En dan denk ik dus ja zolang ik alles slik gaat het goed, maar zo kan ik toch niet altijd door blijven gaan?
    Dat hou je toch niet vol, hoe doen jullie dat?
    Dan geef ik toch ook onduidelijke signalen af als ik maar gewoon niets meer zeg en altijd de verstandige ben terwijl dat niet zo voelt.

Herkenbaar hoor twinkle, omdat J zo'n heerlijk makkelijk meisje is schiet het wle eens door mijn hoofd ach een derde?
    Maar absoluut niet, kan het de kinderen ook gewoon niet aandoen altijd die onrust.
    Is het winkelen geslaagd? Gezellig hoor hoop dat je genoten hebt.

Spikkel: wat lastig, wat kunnen ze dan onredelijk zijn he...
    Hoe is het trouwens met jullie vriend? Is er al meer duidelijkheid?

Lexie: ik weet ook niet zeker wat ik liever heb, niet voor uit te branden of hyperdepieper!!!

Morgen gaan we met een heel stel vrienden en kids de hele dag naar de kinderboerderij. Kids lekker spelen, lunchpakketjes mee en wij lekker kletsen, heb er zin in! En volgens mij is het ook nog redelijk weer... Fijn weekend allemaal

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Lexie doe mij maar een combinatie daarvan:p

@MaMaroos die vriend is weer terecht heeft hulp en had een behoorlijke Geestelijke inzinking maar hij heeft gelukkig hulp dus gaat goed komen.. :)
    Veel plezier vandaag!

@hier rustig dagje hopelijk :p

10. twinkle star

Spikkel fijn van jullie vriend!!

Mama Roos, een tijd terug hadden wij hetzelfde. Ik pikte ook alles om de rust te bewaren. Ik ben er op een avond voor gaan zitten om er over te praten. Heb hem huilend gevraagd waarom hij dacht dat het beter ging. Hij kon daar geen antwoord op geven. Heb hem toen gezegd dat ik nu alles slikte en dan uiteindelijk de bom barstte en ik dan de schuldige was. Goed gesprek gehad en uitgelegd hoe ik me voelde. Ik weet niet wat er gebeurde maar het is nu zo anders. Zijn gedrag is niet anders maar het is nu wel te bespreken. Hij gaat nu niet direct in de verdediging, doet hij dat wel? Is dat ook bespreekbaar en dat is waar het mij om ging. Niet de ADHD trekjes maar de reacties van hem. Wij hebben trouwens een boek, relaties en ADHD, dit heeft zijn ogen ook geopend.

Lexie, lastig hè?! Het hyper is bij mijn man aardig onder controle door zijn medicatie.

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Wat een rust hier.. Geen bericht goed bericht?

12. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    mwa... hier vandaag en gisteren weer een opgefokt mannetje gehad... zo gestresst rondlopen en de hele tijd alle aandacht opeisen, maar nog geen 3 seconde luisteren naar wat ik zeg. Dus dan blijft hij in hetzelfde "probleem" hangen terwijl ik al drie keer dezelfde oplossing heb genoemd.. en als ik dan boos ben, wordt hij nog veeeel bozer. irritant!

Volgende week krijgen we de uitslag over zijn adhd..

13. twinkle star

Hier gaat het nog goed op een flinke uitbarsting van mij gisteren na. Ik had met hem De avond ervoor overleg gehad over huiswerk van zoon om op 1 lijn te blijven. De dag erna afspraak met zoon gemaakt waar man bij was en vervolgens komt zoon savonds na de voetbal thuis met een hele andere afspraak die papa met hem gemaakt had. Ik werd dus heel boos dat hij ondanks het samen overleggen weer zoiets uitspookt waardoor ik met een probleem zit. Overigens is ie al 2 dagen vol van zijn werk, dus moeten wedstrijd tot in den treuren horen. Vervolgens is hij boos dat hij niks weet over welk park we met de kerst op vak gaan. Hij was bij mijn vader geweest en die vertelde hem dat ik samen met hem een park had gevonden en wat hij er van vond. Ja.... Ik kon er niet tussen komen, serieus niet!

Maar ik heb mijn hart gelucht en ben het kwijt... En het is weer over. Moet zeggen dat er steeds langere tussenpozen zitten tussen ruzies dus denk wel dat we op een goede weg zijn.

14. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Twente
    #354 Mama Roos, 21 sep 2012
    Laatst bewerkt: 21 sep 2012
    hey hallo,
    ook hier gaat het de laatste tijd vrij goed, heb ook naar mijn man uitgesproken waarom hij dacht dat het goed ging en daar had hij niet duidelijk antwoord op... Toen ik zei dat dat was omdat ik veel dingen uit de wegging of slikte zodat het niet tot uitbarsting lijd, maar dat ik dat niet eeuwig vol bleef houden...
    Daar was hij van onder de indruk en doet nu echt zijn best om mee te denken enz.
    Op dit soort momenten vraag ik me af of het inderdaad allemaal zo erg is

Spikkel:
    wat fijn dat je vriend de hulp krijgt en accepteert die hij nodig heeft. Hoe gaat het met je zwangerschap, voel je je goed?
    Is je vriend al weer terug?

Twinkle:
    Ben me er ook wel van bewust dat de heftigheid en confrontatie blijven, maar verlang ook naar de langere tussenpozen en hoop te ontdekken wat mij triggert of juist hem in zijn gedrag zodat we misschien naar beide tevredenheid de situatie kunnen handelen. Wat fijn dat het bij jullie toch zo goed gaat op het moment, heerlijk is dat!

Spannend dus ms roxy dat je de uitslag krijgt, maar misschien ook juist een opluchtig dat je weet waar je moet zoeken!

Fijn weekend allemaal

15. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Twinkle gelukkig zit er steeds langer tussen!!

@Mama roos, wat fijn dat het wat beter gaat! Met mijn wangerschaps gaat het goed.. voel me op zich wel goed gelukkig. vriend is wel terug maar heeft echt al een paar dagen een pieeeeep bui,.

echt verschrikkelijk irritant. en weet echt niet hoe lang ik me in ga houden maar goed.. Voorbeeld gister bij de ha geweest met dochter, kreeg de opdracht om haar te laten plassen en dat plasje voor 5 uur te brengen omdat hij eventueel de kinderarts moest bellen.. Mannn wat kreeg ik dat over me heen zeg, jaa en wat gebeurt er dan in het ziekenhuis? en waarom vraag je niet door, waarom krijg ikniet gelijk aandacht.. Man man man, en net weer loopt hij boos weg omdat hij een afspraak wil wijzigen.. ik vind het best hoor ben dr echt ff klaar mee.

16. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    blegh, hier net ook weer een fijne adhd ruzie gehad. slaat echt nergens op.. Want hij kan echt nooooit eens iets goed doen (wat ik ondertussen naar mn hoofd geslingerd krijg moet ik voor het gemak maar vergeten) en al die ADHD shit doet hij voor mij hoor, want zelf heeft hij nergens last van. Maar hoort hij daar ooit iets over, neeee. Hij wil het liefst de hele dag schouderklopjes hebben voor alles lijkt het wel. Echt zo irritant...

Morgen de uitslag en dan gaan we op vakantie. Dan kan hij dus niet 's avonds een jointje roken... heb er al bijna geen zin meer in...

17. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ik weet wat je bedoeld Msroxy dat ishier ook lastig alshij geen jointje kan roken s'avonds. Lekker proberen dan naar bed te gaan en lekker je eigen ding doen, geniet vanje vakantie meid!

18. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Nou, de diagnose is binnen. was geen verrassing natuurlijk. Over een paar weken naar het ziekenhuis voor de medicatie. Hij is ingeschreven voor groepstherapie en daarna eventueel individuele therapie.

Ik heb aangegeven dat ik ook graag samen een vorm van therapie wil krijgen en dat is er niet, maar dat gaan ze wel bespreken in de vergadering volgende week, zodat ze ons er toch mee kunnen helpen.

19. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Is er bij jullie ook niet iets dergelijks als coaching? Bij ons gaat dat via zorg maatwerk, een instantie. Daarvandaan hebben wij onze coach die echt helpt met aangeven wat door adhd komt en wat niet en hoe je sommige dingen makkelijker kunt maken die adhd gerelateerd zijn,.

20. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0

Volgens mij is dat bij ons wat er na de groepstherapie komt. een soort therapie om met specifieke problemen om te gaan.

Vandaag is onze laatste werkdag. De laatste dag dat het bedrijf open is voordat we 2 weken dichtgaan. Dus dan wordt alles leeggehaald en een keer goed gepoetst. Drukke dag dus, want de normale werkzaamheden gaan ook gewoon door. (het gebouwtje is niet zo heel groot hoor)

Wil meneer net opeens naar de stad om kleren voor de vakantie te kopen... prima, want dat zeg ik al weken, dat hij dat moet doen, maar veel dichterbij zitten ook winkels en dan is hij dus een stuk sneller. "Ja, maar in de stad kan ik meteen naar de phonehouse voor nieuwe telefoontjes" Hoe komt hij daar nu weer opeens bij?? Daar hebben we nog helemaal niet over nagedacht of niks. Hoeven pas in december onze abbo's te verlengen en ze doen het nog prima..

Dus als ik hem had laten gaan, hadden we vanmiddag 2 nieuwe telefoons gehad, nog steeds geen kleren voor op vakantie en was er hier niks gepoetst.... (ik moet voor de kinderen zorgen en koffers vast inpakken, was bijwerken enz...)

Maar dan geef ik dus aan dat dat niet zo handig is vandaag en hoppakee, daar komt onze ontevreden puberzoon weer tevoorschijn die alleen maar de hele tijd kan zeggen dat "altijd alles moet gaan zoals jij dat wil" naar geen woord meer luistert van wat ik zeg. Steeds alleen maar zegt : "ja, is goed hoor, want het moet toch gaan zoals jij het wil" en dan wordt ik boos en dan zegt ie: " Je hebt gewoon vakantiestress..." mag ik even gillen? AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!

Deel Deze Pagina