@Msroxy oh dat komt me zoo bekend voor, dat gebeurd hier dus ook regelmatig, alleen hier dan met ik mag toch dat en dat niet.. Tja jij bent toch altijd chagerijnig.. Dus ga gerust je gang met gillen.
Zo vreemd, ik krijg geen melding meer als er nieuwe berichten zijn gepost. Roxy zoooo herkenbaar!!!! En idd op het laatst ook nog de schuld bij een ander leggen. Hier hoor ik vaak, het was zeker druk op je werk?! Grrrrrrrr Hier gaat het nog steeds "goed". Als geeft ie een nieuw spelletje op zijn telefoon en staat ie in de keuken, op de wc, in de badkamer, in bed.... Echt overal met dat ding in zijn handen. Zaterdag was hij flink dwars want we hadden het druk. Verschil is wel dat hij er nu wel op aan te spreken is. Ik moet ook zeggen dat ik ook een paar avonden weg geweest ben en dat scheelt ook een berg hahaha
Hallo dames, was hier al een tijdje niet meer geweest. weer even alles doorgelezen. wat een herkenning in de laatste posten. Hier ook een man die zo vaak zegt "dat het allemaal op mijn manier moet" begin dan echt aan mezelf te twijfelen of t dan echt aan mij ligt. Ik probeer wel vaak dingen aan te dragen hoe hij dingen anders kan doen. of een duidelijker planning maak. dan gaat t meer op mijn manier, maar als ik hem zijn gang laat gaan.... Dan heeft hij dus inderdaad ook een abonnement afgesloten zonder overleg (helaas heeft hij dit echt gedaan) meneer had een nieuwe telefoon en een rekening van elke maand dik 60 euro. heel fijn! en nu heeft hij ook nog eens zn telefoon laten vallen. kapot! dus nu heeft hij een oude telefoon die kan bellen en smsen. en daar betaal je dan een fijn bedrag voor..... grr T ligt ook altijd aan mij, hij mag nooit wat... terwijl hij zoveel weg is voor zichzelf en ik daar ontzettend van baal als ik weer eens alleen thuis ben of overdag alleen met de kids weg kan. T voelt nog niet gelijk verdeeld alle taken in huis. Maar ben bang dat dat ook nooit goed zou gaan verlopen. zo weer ff frustratie van mn af getypt.
Hallo dames, daar was ik weer een keer, ik lees nog wel mee, maar post weinig en dit komt enkel en alleen omdat mijn man als ik er niet ben dit topic leest. Ik voel me dus niet meer vrij om te schrijven en het leidt hier in huis continu tot hevige ruzies omdat ik het er niet mee eens ben, maar er weinig aan kan doen want blijkbaar weet hij mijn wachtwoord... Het kan ook zijn dat na een paar uur of dagen ik deze post ook weer verwijder om gezeur thuis te voorkomen, nou ja dan weten jullie dat...
Jeetje meis, kun je niet aan het beheer vragen of jeje wachtwoord mag wijzigen,desnoods je naam? Jemag altijd pben he @hier gaat het redelijk goed de laatste dagen, hjet lijkt weer gezellig in huis te kunnen zijn.. Benik wel blij mee
Nou, man van Mama Roos... Als je dan toch meeleest kun je misschien ook een keer wat typen? Hoe zie jij het dan? Misschien nog tips en trucs voor ons? hihi... Ik snap van mijn man gewoon niet dat hij weet dat hij ADHD heeft, het zelf ook echt wel merkt... maar dan op die hyperdagen het opeens weer compleet kan ontkennen en mij de schuld kan geven van alles... dat snap ik gewoon niet...
De vakantie is gelukkig goed gegaan. Hij had wat nieuwe spelletjes op zijn telefoon dus ik heb rustig een boekje kunnen lezen af en toe. Alleen vandaag op de terugreis kreeg ik het weer flink voor mijn kiezen.. Maar goed... ik heb tegen hem gezegd dat ik alleen nog maar op hem reageer als hij normaal kan doen en dat hielp wel. moet het echt nog leren, want ik schaamde me dood in het vliegtuig. Zijn we gewoon beland in zo'n kinderachtige discussie over niks... Die mensen die voor en achter ons zaten zullen wel gedacht hebben...
Weet je wat ik ook jammer vind? ik kan nooit eens een normale kus krijgen... Altijd krijg ik een lebber, likt hij over mn gezicht, of begint in mn oor te hijgen ofzo. Wil er altijd iets grappigs van maken... heb er voortaan al geen zin meer in als hij bij mij komt staan..
Wat vervelend Msroxy dat hij het nog zo ontkent in bepaalde situaties. Misschien heeft ie ook wel moeite met de acceptatie? MIjn man had eerst daaar veel moeite mee. Vooral omdat ie al 43 jaar op deze wereld liep en het nu pas werd geconstateerd. Hij was gewoon erg boos op al zijn leraren ed die het niet hebben gezien. Gemiste kansen enz. IK knijp me echt in mn handen wat dat betreft met mijn man. Hij is zelf ook heel bewust ermee bezig. Van hee hoe werkt dat bij jou in deze situatie in je hoofd en zo gaat het bij mij. Echt op ontdekkingreis als het ware.
thanks voor je lieve berichtje... daar heb ik dus ook al aangedacht mijn naam in ieder geval te veranderen, maar hoe doe ik dat? Of nog een account aanmaken, of kan dit niet? Wat fijn dat het zo goed gaat!
heerlijk dankje wel heb hier erg om moeten lachen mijn man was not amused... Misschien is de boodschap nu ook duidelijk! zo herkenbaar wat je schrijft ook hier kan hij het stijf ontkennen terwijl hij weet dat het zo is en doen alsof het allemaal aan mij ligt en dan ga ik ook nog eens twijfelen aan mezelf of hij dan niet gelijk zou kunnen hebben.
Ja kan me voorstellen mama Roos, maar ook hier komen we wel mindere dingen tegen hoor. Zoals vanmiddag even de trampoline uit elkaar halen voor de winterstop zogezegd. Nou man man ik moet gedachten kunnen lezen en mopper mopper pff. Maar goed dat kan ik nu wel beter relativeren nu ik weet dat hij adhd heeft.
Hoi meiden, zo irritant.... Ik krijg geen melding als hier iets is gepost. Het wolkje blijft grijs, dus denk ik het is stil maar zie nu allemaal nieuwe berichten. Mama Roos, jammer dat je je niet veilig meer voelt hier te schrijven! Ik heb altijd veel aan jouw berichtjes gehad. Je kan altIjd je wachtwoord wijzigen bij instellingen maar het is een openbaar forum dus hij kan dit onderwerp altijd zoeken en lezen zonder onder jouw naam in te loggen. Ik vind het jammer dat jouw man zo reageerd! Mijn man had dat ook en als hij er over begon zei ik dat het al heftig genoeg was allemaal en ik hier mijn ei kwijt kon en dat dat alleen maar onze relatie ten goede kwam. Soms reageerde hij met ben je weer met je lotgenoten aan het praten Tsja zei ik dan.... Als ik tegen jou praat komt het toch niet aan, dan was ie stil. Misschien moeten we jouw man aan die van mij voorstellen... Kunnen ze samen praten over hun zeurende vrouwen... Nee meid gekheid! Heel vervelend! Als je wat kwijt wil mag je me altijd pb'en want nogmaals heb ook een hoop aan jouw berichten gehad. Hebben jullie fb? Anders daar een privégroep aanmaken een idee? Lexie, fijn zo'n man! Super hoor!!! Misschien komen wij ook zover. Als ze het zelf accepteren en ze mee denken scheelt het al de helft. Msroxy, vervelend hè die ontkenning! Ik denk dat hij eerst zelf moet accepteren dat er wat is. Mijn man begint hier nu aan en merk wel verschil. De afgelopen 4 dagen is het alleen weergaf terug bij af. Hij is stront vervelend, continue in strijd met zoonlief en mij. Eist echt weer aandacht, niet corrigeerbaar gewoon een drama en echt weerde man waar ik tot een paar maanden terug zo'n hekel aan had. Het ging juist zo goed, hoop dat het een tijdelijke terugval is. Zelf ben ik er wat rustiger onder, zit beter in mijn vel doordat er weer rust op mijn werk is en het thuis ook een tijd beter liep. Ik was blij dat ik een relatiestop niet had doorgezet, weet dat het gevoel er nog is maar man... Gisteren dacht ik.... Had ik toen maar door gezet, dan was er nu rust in huis. Hij kan zelf niet aangeven waarom het minder gaat, of hij wil het niet. Dan kunnen we er ook weinig mee. Msroxy, die likken enzo, is dat iets "grappigs" of meer iets in sexuele aard? Hier was mijn man erg op sex gericht. Knijpen in mijn kont, lik in mijn nek of knijpen in mijnborst, tot ook wel een greep in mijn kruis of sexuele opmerkingen. Wel ook echt typisch iets voor ADHD'ers. Nu hij medicijnen heeft is dat zo goed als helemaal over en geeft dat zo veel rust. Meiden ik duik mijn bed in!
herkenbaar, die tik heeft die van mij ook. Gelukkig nu ook wat minder idd. Enneh ik heb FB en een privegroep is ook prima, jullie zeggen het maar
Ik ergerde me zo aan dat gedrag totdat ik op internet vond dat een "sexverslaving" er ook bij zou horen. Nu vind ik een sexverslaving een groot woord, bedoel hij ging niet vreemd oud maar hij dacht altijd aan sex, bukte ik in mijn joggingbroek met een knot terwijl ik aan get dweilen was bijv. Dan nog "zag" hij me heel sexy en bleef opmerkingen maken vreselijk. Hij was er wel door geobsedeerd zeg maar. Dat is nu met medicatie rustig..... HEEEEERLIJK! Misschien is het handig op fb een privégroep te maken. Moet dan wel even kijken hoe dat precies moet. Zo kun je daar toch kletsen maar kan niemand het zien. Moeten maar even kijken wat anderen willen. Man net met zoon naar de voetbal. Ik moest de middelste naar een feestje brengen dus kon niet mee. Belde ik hem of we zo even naar de stad konden, schoenen voor de jongste en wat broeken voor de rest. Dus ik vroeg wil je mee anders ga ik nu alleen met jongste. Maar hij wilde wel mee, gezellig. Belt ie een kwartier later is het goed als c. (vriendje van zoon en eigenlijk altijd bij elkaar) mee komt? Dus ik zei, ja maar hoe wil je dat doen als we naar de stad gaan.... Was ie dus al weer vergeten. Soms denk ik dan wel, jeetje... Maargoed.. Het is zoals het is ik ga me hier dan ook maar niet neerdruk over maken/tegen verzetten... Dan scheelt het de helft,
@Fb ind ik prima hoor Heb ik dus zeg maar.. @Mamaroos je kan het beheer een berichtje sturen eventueel om je naam te laten veranderen.. Maar aan je verhalen herkent hij je alsnog waarschijnlijk @twinkle herkenbaar.. dat zijn de kleine pff momentjes @hier gaat het goed de afgelopen tijdmoet ik zeggen. alheb ik mn irritatties natuurlijkmaar goed daar leer ik welmee om gaan..
Spikkel, fijn bij jou ook ff rustig! Ik zie dat je al weer 14 weken zwanger bent, wat gaat dat snel!!! Hoe voel je je? Gaat je buik al groeien? Zo bijzonder weer! Hier is de jongste al twee keer gaan wennen op school. Ze wordt bijna 4. Dus ik heb al aardig wat slik momenten gehad. Maar ze vindt het leuk, is er ook erg aan toe dus dat maakt een hoop goed.