@Twinkle Ja gaat echt super snel! Ik voel me best goed nu wel flink misselijk geweest en flink overgegeven maar gaat steeds beter. Buik groeit langzaam hihi zo leuk weer:d Ja dat lijken mij ook echte slik momenten, ik had het al bij de psz.. Straks de basisschool brrr haha..
facebook heb ik inderdaad ook, dus dat zou een optie zijn. Vanavond weer het rijk alleen... heerlijk. Heb laatst voor het eerst mijn hart/gevoel uitgesproken tegen een vriendin dat voelde erg goed moet ik zeggen! Zei schrok enorm, ze had het echt nooit gedacht dat mijn man zo was en dat is ook gelijk het grote probleem... Iedereen vind hem zo leuk en grappig, maar niemand weet hoe hij werkelijk is! Vandaag nog Hij staat eten te koken en zeurt over wat er nog allemaal gedaan moet worden, zijn kameraad komt binnen en hij lacht, is gastvrij, neemt alle tijd voor hem en is vriendelijk. Die kameraad heeft ze kont nog niet gekeerd of het gezeik begint weer! Fijn dat je je zo goed voelt spikkel en dat het rustig is thuis.
Oh meid.... Het is dat mijn man thuis was vandaag anders havik gedacht dat hij bij jou zat! Vreselijk toch?! Zweten dus wel hoe ze zich in moeten houden en vriendelijk moeten zijn, beetje jammer dat ze dat dan niet tegen ons kunnen hè?! Hier heerlijk middagje thuis met een extra kind. Mega gezellig maar wel lekker druk 4! Daarbij kimt nog dat ze niet naar buiten konden door de regen en onze kids laat naar bed waren gisteren ivm etentje en ze dus gewoon druk waren. Dan kan je naar mijn idee twee dingen doen, het drukke gedrag wat negeren en ze maar ff laten razen of een spelletje met ze spelen. Hij had ook een derde optie, continue geïrriteerd zijn en boos worden. Ja dat werkt bij moeite kinderen natuurlijk mega goed! Pfff was dus heel gezellig terwijl het met de kids onderling heel gezellig was. Dan loop ik dus de hele middag op mijn tenen om de goede vrede te bewaren. Ik zal blij zijn als zijn bui weer over is. Maar vriendje blijf gewoon logeren lekker puh! We doen gewoon zoals we het altijd doen!
Ik heb gekeken hoe we een een geheime groep aan kunnen maken. Moet jullie alleen eerst toevoegen op mijn Facebook voordat ik jullie daarin kan uitnodigen. Stuur maar een pb tje met jullie naam dan zal ik jullie toevoegen.
Haha... heb het weleens bespreekbaar gemaakt dat hij thuis zo anders is, maar dan zegt ie: das toch een goed teken dan ben ik echt bij jou omdat ik me dan veilig voel... nou het mag van mij dan wel wat minder veilig zeg maar! Heel herkenbaar, dat boze en geirriteerde gedrag, hier word daarnaast ook overal over geklaagd, elk klusje, elke handeling word groot uitgemeten hoe vervelend het wel niet is. Laatst zei mijn dochter tegen ons: mama we moeten allemaal dingen leren he? Ik: ja dat klopt, wat moet jij nog leren? Zei: lief samen spelen (tis nogal een katje) Ik: wat goed... Zei: en mama moet leren niet zo boos te worden en papa moet leren om niet zo te zeuren... En daar kun je het mee doen! Wijsheid van een dame van 4,5...
Haha rustig aan, je kan er gewoon bij! Msroxy heeft ook een pb getuurd. Ik wacht op haar acceptatie dan an ik haar ook toevoegen.
haha tis al klaar. Dus voor de mensen die op dit topic stuiten op zoek naar lotgenoten, wees welkom om een van ons een pb te sturen met verzoek tot toelating tot de Facebookgroep met betrekking tot dit onderwerp