Het valt mij op dat er bij verschillende polls over de chinese geslachtkalender de uitkomst 'Ja' groter is dan bij 'Nee' Dus dames de vraag: klopte het geslacht volgens de Chinese geslachtskalender. Chinese geslachtskalender - Zwangerschapspagina Ik hoop dat er deze keer veel wordt gestemd.
Moet je bij de leeftijd van de moeder de leeftijd bij de conceptie of bij de geboorte nemen? Anyway, beide kloppen niet
bij mij klopte het bij beide jongens... ben benieuwd of het klopt bij een evt 3de... heb nl 1x kans op een meisje volgens deze kalender...
De eerste wel.... de 2e kan ik nog niks over zeggen (omdat ik t niet wil weten i.v.m. doorkleppen van t geslacht)
Ik hoop dat er nog meer mensen willen stemmen. Ben benieuwd of hier de ' ja' ook weer boven de 'nee' uitkomt!
nou klopte hier niet. wel als ik de leeftijd gebruik dat ik bevallen ben. maar als ik mijn leeftijd gebruik van wanneer ik zwanger geraakt ben dan niet.
Klopte beide keren niet. Maar kan in de poll maar 1x stemmen. 1 geslacht onjuist of 4x onjuist geeft 1x nee in de poll, dus dat levert uiteindelijk een verkeerde uitslag op. Het percentage ja vs nee zegt dus niet zoveel.