Nogmaals de oproep .. Nog leuke gezellige (aanstaande)moeders uit Flevoland ?? Ik kom zelf uit Dronten Groetjes !
Ik kom van oorsprong ook uit Dronten. Inmiddels woon ik in een dorpje vlakbij Emmeloord (ook flevoland)
Hoi ! Leuk zeg dat je ook in Dronten hebt gewoond ! Soms vragen mensen mij "Waar ligt Dronten dan?" Haha
Heel herkenbaar. Ik ben geboren in Lelystad, kort na mijn geboorte verhuisd naar Dronten en op mijn 18de naar Biddinghuizen. Mensen kennen dan Lelystad van Bataviastad en Biddinghuizen van Six Flags of Lowlands. Maar Dronten, waar ligt dat dan inderdaad
Hahahaha ! Ja ik geef dan inderdaad als antwoord ; Dronten ligt vlakbij Walibi Haha !! Ik heb ook nog een paar jaar in Lelystad gewoond en opgegroeid in Almere !
Ik kwam uit Flevoland Had even zin om wat mee te lezen. In Lelystad gewoond en in Emmeloord op MBO gezeten.
Pffff, ik zit te wachten op de leverancier met de nieuwe matrassen van de kinderen. Die kunnen nu niet naar bed toe (oude er al afgehaald). Ze zouden tussen 6 en 8 komen. Hopelijk hebben ze het goede land in de tomtom ingevoerd, anders rijden ze nu richting France.
Goed, de middelste wou er vanmorgen niet uit, want het lag zo lekker. De oudste zei wel dat hij op z'n rug niet lekker ligt. Maar hij slaapt altijd op zijn zij