Op vakantie niet zwanger worden??

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lt20, Aug 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meiden,

Ik ben gisteren mijn prikken gaan halen voordat ik op vakantie ga..

Nu kreeg ik van de dokter te horen dat ik beter op vakantie niet zwanger kan worden omdat je kans hebt op zwarte vlekken die nooit meer weggaan..

Ik wil haar oordeel niet in twijfel nemen maar ik ben toch niet de enige die door wil gaan?

Zijn jullie gestopt tijdens je vakantie?? Waarom wel/ waarom niet?

Ik hoop dat jullie wat reacties hebben!

Liefs X

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Wij zijn niet gestopt toen we 3 weken geleden naar turkije gingen. We zijn dan wel niet zwanger geraakt, maar er raken zoveel mensen zwanger op vakantie. Het is eigenlijk hetzelfde als met zwanger onder de zonnebank, je KAN er pigment vlekken van krijgen.

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Bedankt voor je reactie!

Ik vraag mezelf af waarom ze het echt duidelijk probeerde te maken..

Iemand anders nog een reactie/ advies?

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ik zou er persoonlijk geen rekening mee houden. Als je net vruchtbaar bent als je op vakantie gaat, ga je toch geen kans laten schieten?

Je dokter heeft haar taak gedaan om je in te lichten, maar je kan zelf beslissen of je er rekening mee houdt of niet.

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik stop morgen met de pil en mijn eerste vruchtbare dagen vallen in onze vakantie.. Maar ik denk dat er geen reden tot paniek is hoor. Niet dat ik nou zo op de hoogte ben :p maar heb er werkelijk nog nooit van gehoord eigenlijk.

Trouwens mijn nichtje is ook zwanger geworden in de vakantie en die heeft een wolk van een zoon :)

6. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Gewoon doen hoor! Ik ben zwanger geworden op vakantie. :D En ik heb geen rare vlekken o.i.d.

7. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Waarom kan je zwarte vlekken krijgen dan als je op vakantie zwanger raakt?

8. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    Ik snap het ook niet helemaal geloof ik,
    bedoeld ze misschien een zwangerschapsmasker?

9. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    1,409
    0
    0
    Ik denk inderdaad dat je arts zwangerschapsmasker bedoelt. Maar dan zou je nu dus ook niet zwanger mogen raken in Nederland want hier is ook zon. Ik vraag me wel af wat voor een prikken je hebt gehad. Ga je naar een verre bestemming? Dan zou ik eerder kijken of deze prik wel kan als je zwanger wilt worden.

10. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Kan een zonnebrandcreme met een (hele) hoge beschermingsfactor dat 'probleem' al niet oplossen?

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meiden,

Ik ben wat reacties rijker zie ik!

De dokter had het echt over zwarte vlekken..
    Door de zon krijg je vlekken in je huid die nooit meer weggaan..

We gaan naar Egypte vandaar de prikken..
    Ik ben nog nooit buiten Europa weggeweest vandaar dat ik ze moest halen.. Ze kunnen geen kwaad met eventueel zwanger worden..

Zonnebrand factor 50 gaat mee anders verbrand ik levendig!!

Meiden bedankt voor jullie reacties en ik denk dat wij gewoon lekker doorgaan.. ( We zijn nu 5 maanden bezig en mn vriend roept al sinds dag 1, het kindje wordt gemaakt in Egypte )
    Ik hoop dat ie gelijk heeft.. ;)

Succes met zwanger worden! X

12. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ik zou er ook voor gaan hoor ;)

Stel dat je nu zwanger was, dan was je er toch ook heen gegaan? Gewoon proberen niet teveel in de zon te gaan, maar als het heel warm is is dat ook niet aantrekkelijk (tenminste voor mij :p )

13. joanne84

joanne84 Lid

Jan 3, 2008
    26
    0
    0
    Zou het niet zo zijn, dat je door de prikken anti-stoffen gaat aanmaken die niet zo goed zijn voor een eventuele zwangerschap.

14. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    dit gaat echt over zwangerschapsmasker, dat zijn vlekken die niet meer weggaan..wat trouwens ook niet altijd zo is, maar t kan idd wel heeeeeeeel erg lang duren voordat ze weggaan.
    en niet iedereen krijgt er last van.
    gewoon een hoge beschermingsfactor en misschien een petje ofzo op tijdens de felste zon, zodat t iig niet in t gezicht komt.

nee ik zou me geen zorgen maken en gewoon lekker doorgaan!
    ik hoop dat je zwanger terug komt!

en oja fijne vakantie!

Share This Page