koop een draagdoek. Je kleintje geeft pijn aan en wil bij mama zijn. heel veel succes bij de scan en een eventuele operatie. is het een optie om tijdelijk hulp in de huishouding te regelen. Iemand die graag wat extra s heeft en jullie helpt. Zeker als de kleine zo ook nog een operatie moet ondergaan ligt je huishouding op zijn gat en om jouw mentale rust te geven is dit denk ik de ondersteuning die het meeste zin heeft.
Tot die tijd gewoon lekker doen wat voor hem prettig is. Ik weet niet veel hiervan af, maar ik zou mij kunnen voorstellen dat dit op een manier pijn of ongemak veroorzaakt. Mij leek een draagdoek/zak ook niets. Heb toen een niet ergonomische gekregen en gebruikt, wat een onding. Waardeloos. Later toch een, simpele, doek gekocht. Knopen wat even lastig, maar erna... verschrikkelijk fijn! Geen last van het dragen en toch handen fijn. Ging ook boodschappen ermee doen, ideaal. En de operatie, het is heel naar dat je kleine man dat mogelijk nu al moet meemaken. Maar bedenk ook dat het echt nodig zal zijn en dat je blij mag zijn dat ze nu de juiste stappen ondernemen ervoor.
We hadden even hoop dat ie wat meer ging slapen overdag maar het is nu alweer de hele tijd huilen en zodra je hem oppakt is hij stil
Dat laten huilen hebben ze mij ook aangeraden. Toen mijn zoon in het ziekenhuis lag (wegen het vele huilen --> ter observatie) hebben ze hem daar ook heel lang laten huilen. Ik hoorde dat aan zijn schorre stemmetje als ik hem op kwam zoeken. Ik mocht ook niet te vaak en te lang komen, want dan konden ze niet goed observeren zeiden ze... Ze zeiden tegen mij ook dat ze hem ritme gingen aanleren, maar uiteindelijk is dit niet gelukt wegens het vele huilen. Ze konden verder ook niks uitsluiten, ook al waren zijn bloedwaardes allemaal maar net op het randje goed. Ze stuurden me gewoon weer naar huis met een krijsend kind en het advies hem te laten huilen. Bij mijn zoon is nooit duidelijk geworden wat er nu precies aan de hand was. Het was "gewoon" een huilbaby. Zelf denk ik dat zijn darmen onderontwikkeld waren want hij heeft nog altijd heel gevoelige darmen en een zeer onregelmatige stoelgang. Wat ik je kan aanraden is: veel wandelen, als hij slaapt: vooral laten slapen (maakt niet uit waar dat is: maxicosi/draagdoek/wagen/op de bank enz. enz. --> dus niet dwingen om in bedje te laten liggen) En vooral ook hulp vragen van familie (oppassen) en zelf een beetje bij kunnen tanken.
Heb er ook last van gehad dat mijn dochter niet wou boeren, soms naar een uur had ze nog niet geboert maar bij mij was het Icm veel spugen. Na 2 maanden vertelden ze op het consultatiebureau van ga eens johannesbroospitmeel proberen en sindsdien boert ze na de fles meteen. Misschien iets om uit te proberen?