Mijn zoontje van 7 maanden sliep de laatste maanden altijd tot 7uur of soms later in de ochtend, en als hij wakker werd begon hij te kletsen en viel hij zelfs soms nog even in slaap. Sinds een week wordt hij ineens elke ochtend rond half 6/6 uur huilend wakker. Ik moet m er dan wel uitpakken en voeden. Er heen gaan en even troosten oid heeft geen zin want dan gaat hij nog harde huilen als ik weer weg loop. Zou dit een fase zijn? Meestal na de voeding als ik m terug leg is hij rustig en slaapt ie nog even verder gelukkig aangezien het dan ook nog donker is snapt hij dat t nog nacht is. Hij komt savonds ook moeilijk in slaap sindsdien. Gaat altijd huilen zodat ik er nog een keer een moet om hem er uit te halen en weer even aan te leggen/troosten met speentje in ons bed. Misschien verlatingsangst? Boventandje? Ik weet t niet! Heeft twee weken geleden oor ontsteking gehad en sindsdien gaat dit zo. Oortje is nog iets rood na ab kuur dus nu nog wat druppeltjes paar dagen. Koorts heeft ie niet maar vandaag wel 37,8.. Is dat verhoging of is dat normaal
Volgens mij hadden wij dat ook rond 7/8 maanden. Wij dachten dat het kwam omdat het steeds eerder licht werd s morgens. Achteraf een fase denk ik... En ze was toe aan 2 slaapjes ipv 3. Nu slaapt ze nog maar 1x en ze slaapt gelijk langer!