Beste verloskundigen, Ik maak me weer een btje zorgen, waarschijnlijk onterecht?! Ik heb voor t eerst al leven gevoeld met 15 weken. Was waarschijnlijk een toevaltreffer zo vroeg maar het was er luid en duidelijk. Hierna een tijd niets meer gevoeld, tot later af en toe een keer borreltjes en kriebeltjes. Begin vorige week begon ik t elke dag wel te voelen en ook veel duidelijker...super!Zelf mijn vriend heeft t kunnen voelen. Alleen nu sinds t weekend voel ik vrij weinig tot niets meer.....en ik maak me een btje zorgen.. Ik weet dat t nog vroeg is om veel te voelen maar ik voelde al zoveel en vaak al... Ik weet wel sinds gisteren dat ik blaasonsteking heb en heb nu een kuurtje daarvoor van de HA gekregen. Gisteravond ook nog ff met angelsound geluisterd en ik had meteen t hartje luid en duidelijk te pakken. Dus zou alles gewoon goed zijn?
hoi, het is helemaal normaal dat je nu nog niet elke dag het kindje voelt. Als het kindje anders is gaan liggen in je buik beweegt het nog wel alleen voel jij het niet. Je moet je kindje vanaf 28 weken elke dag voelen, alles wat je daarvoor voelt is mooi meegenomen, maar het is dus normaal als je het een paar dagen tot een week helemaal niet voelt in deze periode. Geen zorgen dus! Mirjam