Dames, aanstaande maandag ga ik bellypaint laten doen op mijn buikje! heeft iemand van jullie hier ervaringen mee? hoelang het ongeveer kan blijven zitten etc etc. Liefs, Sandy
geen flauw idee! maar als je het klaar hebt, zet je hier dan een foto neer?? ben wel nieuwsgierig. Zit er zelf ook over te denken namelijk. hahaha
ik heb het laten doen bij Rainbowcreations en als ze er een speciale laag overheen spuiten en je doet voorzichtig, dan kan het een nachtje blijven zitten. Ik zelf heb het eruiteindelijk diezelfde avond nog vanaf gewassen.. Ik vond het zo mooi! Maar durfde in bed amper te slapen of te draaien omdat ik bang was dat de verf eraf zou gaan en de tekening verpest zou worden... Dus tja, voor m'n eigen nachtrust -die ik met 34 weken toen hard nodig had, heb ik het er dus maar helemaal afgehaald. Maar ik vond het zó bijzonder! Die prachtig geschilderde buik! dit was mijn buik: Een bellypaint geeft nog meer kleur aan je zwangerschap. en dan de 2 foto, van de 3e rij links. Met de naam van onze dochter 'Fae' erop . Ze had het gemaakt aan de hand van een paar plaatjes, dus creatief ingevuld
ik heb het laten doen door een collega van me ... iemand van het annimatieteam zal even een foto zoeken
het is een plaatje van een boek... en ik heb het savonds er weer af gehaald maar evt met haarlak er op kan je het veel langer laten zitten.
Vind het er wel grappig uitzien maar echt zonde van mijn geld......maar die rainbow creations is wel echt goed!
trouwens ik zou de foto's dan wel ergens voor gaan gebruiken anders is het idd ook zonde ik was blij dat ik een test persoon was
wij hebben het inderdaad voor ons geboortekaartje gebruikt. Hoewel de ervaring overigens toch ook wel erg mooi is hoor . En de prachtige foto's die we er bij kregen, van mijzelf, m'n buik en foto's samen met partner, allemaal op cd. Maar ik denk dat de meeste het -als ze er voor moeten betalen- wel ergens voor 'gebruiken' .
sylvia.. ken je mij niet meer? Zegt meidenhoekje jou iets. en dan Sandy? @de rest, hihi bedankt voor jullie reacties en ik ga zeker foto's posten!
Ik zou 2 x model zitten voor een bellypaint maar helaas heb ik die af moeten zeggen omdat ik toen opgenomen was in het Ziekenhuis i.v.m de angst op een vroeggeboorte, wel erg jammer
Haha dankjewel!! Ik had wel verwacht dat Roy het tegen je had gezegd omdat hij zoiets heeft van Sandy zwanger kan net gepland zijn haha terwijl het wel zo is Hoe is het met jou en de kleine nu dan? en ik woon al een jaar niet meer in Spanje he wist je dat al Woon nu al 1 jaar samen met mijn vriend enzo