duowagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 29 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik vraag me af he, Alysha is ongeveer 19 maanden als de baby wordt geboren. Alysha loopt nu alleen langs de meubels en verder nog niet echt, ik denk dus dat ze met 19 maanden zeker nog wel in een wagen moet zitten. Maar welke wagens zijn nou handig? Ik zat te denken aan de duowagen van topmark in het tandum model.
    Wie heeft er ervaring met deze wagens of andere of heeft goede tips voor mij

    Ook met het ledikant zaten we, we vonden het zonde op 2 ledikantjes te kopen aangezien Alysha ongeveer met 2 jaar naar een normaal bed kan dus we gaan nu van vrienden de wieg lenen en kan de baby daar de eerste maandjes in slapen en daarna in het ledikant van zijn/haar grote zus en kan alysha naar een juniorbed.
     
  2. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi Paula .
    Mijn schoonouders hebben een tweeling wagen gekocht waar de kinderen naast elkaar in kunnen .
    Dit omdat ze mijn dochter en mijn neefje vaak te gelijk heeft ( schelen maar twee en halve maand ) .
    Maar ik vind die dingen niet erg handig , ze zijn hartstikke breed en je komt er bijna geen winkel mee in .
    Houd dus in dat er altijd iemand buiten moet blijven staan met de kids .
    Die tandum dingen zijn wel handig , wat langer maar je kunt wel gewoon overal in komen .

    Wij hebben met het zelfde gezeten met het ledikantje .
    Onze dochter is toen ook overgegaan in een groot bed .
    We hebben haar nieuwe bed in haar kamer erbij gezet .
    Eerst alleen haar middag dutje in het nieuwe bed laten doen om te wennen .
    En dan s`nachts gewoon in haar ledikantje slapen .
    Zodra het goed ging tussen de middag met haar nieuwe bed , hebben we haar s`nachts ook in het grote bed gelegd .
    Wel de ledikant nog laten staan , voor als het toch niet ging .
    Wonder wel ging het vanaf de eerste nacht meteen goed :)
    Het ledikantje staat nog steeds in haar kamer , maar nu slaapt haar zusje er in .
    Door dat we (nog) klein behuisd zijn moeten ze een kamer delen , en dat vinden ze beiden prachtig :)

    Groetjes Joyce
     
  3. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Dat is wel een goed idee ja om de kleinste in de wieg te laten slapen en de oudste in het ledikantje.
    Als ik deze maand zwanger mocht raken is mijn zoontje 18 maanden als de baby geboren wordt, dus wij vonden het ook zonde om daar dan nog een ledikantje voor aan te schaffen.

    Die tandemkinderwagen is superhandig!
    Ik heb een gastkindje van 5 maanden, dus ik heb al een tandemkinderwagen om toch met die 2 de deur uit te kunnen, ideaal!
     
  4. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    he fem ik heb zo'n wagen alleen zitten ze achter elkaar dat vindt ik handige vooral als ik alleen weg ga
     
  5. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    Hallo babypaula


    Ik heb het zelfde probleem als jij maar ik heb bij mijn tweede een tandem kinderwagen geleed van kennissen en die vind ik het handigst je kleine lekker achterin en die andere purk voorin nou die van mij vond het machtig want ja ik ben de grote zus en ik moet wel op mijn kleine zusjes passen
    en zo doe ik het straks ook weer

    Ik hoop dat ik je een kleine beetje heb geholpen

    Liefs roelien
     
  6. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    De duowagen van topmark is echt super. Een fijne wagen die ook makkelijk hanteerbaar is en die je ook nog klein kunt inklappen.
    Wij hebben er veel plezier van.

    Groetjes kwebbel
     
  7. Niet meer actief

    Wij gaan waarschijnlijk ook de tandumwagen van topmark aanschaffen maar niet nieuw maar via marktplaats denk ik gewoon.
     

Deel Deze Pagina