Wie 5 december ongi?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Lentel, Dec 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lentel

Lentel Actief lid

Oct 27, 2008
    100
    0
    0
    Nederland
    Hey

Wie moet er vrijdag 5 december ongi worden?
    welke zwangerschapssymptomen hebben jullie?

Ik heb er geen enkele, alleen rond mijn eisprong voelde ik mij misselijk.
    nog een dagje wachten, spannend.

Liefs
    Lentel

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

FF schat mijn ongie op 5 december. Maar de laatste keren werd ik rond 27-28 dagen ongesteld en zit nu op dag 30... Maar volgens FF heb ik ook weer geen eisprong gehad :( . Wel verkleuring op mijn ovu testen en daarna een negatieve (zie album). Dus ik weet hebt even niet meer.

Ik heb verder nergens last van alleen steken boven het schaambot zeg maar, die uitstralen naar mijn navel.

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik moest morgen ongesteld worden, maar ben het vandaag al geworden...

4. Isa24

Isa24 Actief lid

Sep 2, 2008
    245
    1
    0
    Hey Lentel,

Ik moet morgen ook ongi worden en heb wel allerlei symptomen: zeer pijnlijke borsten (echter heb ik dit wel altijd voor mijn NOD), al 1,5 een onbestemd gevoel, afwezig, chagerijnig, concentratieproblemen, een gezwollen buik (zo voelt het!) en vaak plassen!

Ben je ook in afwachtig van je ongi?

Liefs Isa

5. Lentel

Lentel Actief lid

Oct 27, 2008
    100
    0
    0
    Nederland
    Hey Isa,

Inderdaad morgen moet ik normaal ook ongi worden.
    Het is mijn tweede ronde, in mijn eerste ronde had ik een cyclus van 27 dagen, vandaag dus en niet ongi geworden.
    Hopelijk is dat een goed voorteken :D

Liefs Lentel

6. Isa24

Isa24 Actief lid

Sep 2, 2008
    245
    1
    0
    Oh wat spannend! Het zo wel super zijn als het in de tweede ronde al raak is!
    Ik ben sinds 4 maanden met de pil gestopt en had gelijk een regelmatige cyclus van 28 dagen, dus voor mij is het nog even spannend!

Heb je zelf al symptomen?

Liefs Isa

7. Lentel

Lentel Actief lid

Oct 27, 2008
    100
    0
    0
    Nederland
    Hey Isa

Geen symptomen, maar dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook niet tot de 7ste week.
    Behalve dat ik ietsje moeër ben, dan anders maar dat kan ook komen omdat ik minder slaap heb gehad deze week, doordat mijn kindje ziek is.

Dus er is nog hoop, cross our fingers.
    Als ik morgenochtend niet ongi ben, doe ik een testje

Cross our fingers, jij ook succes

Liefs Lentel

8. Lentel

Lentel Actief lid

Oct 27, 2008
    100
    0
    0
    Nederland
    Hey

Vandaag testje gedaan met Sensitest, heeeeeel licht streepje.
    Terwijl ik vandaag in principe ongi moet worden.

Ik ben wel niet zo tevreden van die testen, dus morgen doe ik een nieuwe test van een ander merk

Hoe zit het met de andere meiden, die vandaag ongi moeten worden?
    Spannend, morgen meer nieuws.

Liefs Lentel
    Succes allen

9. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    hee ik moet vandaag 05-12 ook ongi worden. Maar tot op heden niks! Durf alleen niet te testen... schijterd he.... wil wachten tot na het weekend. Heb op dit moment wel een beetje lichte krampen af en toe....oja en dit is trouwens onze eerste ronde. Hebben een dag voor mijn eisprong flink geklust hihi... weet ook zeker dat ik mijn ei heb gehad. Maar je weet nooit... probeer af te wachten.
    Verder had ik 2 dagen na mijn eispong een beetje licht rose bloedslijm verlies. Verder wat mooi en moeilijk naar de wc kunnen. Verder heb ik nu alleen erg zere borsten maar die heb ik ook als ik ongi moet worden dus dat zegt niks voor mij...
    hoop zo dat het raak is...........

10. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

Feb 23, 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Ik moet vandaag (5 december) ook ongi worden ! Heb nu al ruim 1,5 jaar precies een cyclus van 32 dagen, dus ben erg benieuwd. Het is voor ons de 1e ronde voor een tweede kindje. Heb al wel ruim 10 dagen een menstruatie gevoel en lage rugpijn. Verder nergens last van, helaas... Als ik vandaag niet ongi wordt, ga ik zaterdag of zondag testen. Spannend!

Ik leef ook met jullie mee :D

11. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    heey patricia!
    vind het ook spannend, heb af en toe wel buikpijn. Het is voor ons het eerste kindje maar ook de eerste ronde. Zou het wel een wonder vinden als het meteen raak is. Dus probeer mezelf een beetje in bedwang te houden dat ik mezelf toch voorbereid op een teleurstelling. Misschien dat ik morgen ook ga testen. Ben overigens al 2 jaar niet meer aan de pil maar hebben wel altijd condooms gebruikt tot begin november dan.
    Dus dit is de eerste maand dat ik werkelijk zwanger kan zijn. Hoef dus ook niet meer te ontpillen gelukkig. Hoop zo dat het snel raak is...
    Zal voor jullie alle duimen........ :D

12. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

Feb 23, 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Hai Rensje...

Spannend hè? Ik heb vanochtend getest..... helaas negatief..... Maar ook nog niet ongi! Erg vreemd...... Zit vandaag op dag 34 (normaal altijd 32 dagen). Heb getest met MatCare. Die zijn wel betrouwbaar toch? En jij? Heb jij al getest?

13. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

Feb 23, 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Hai Lentel....

Hoe is het met jou? Al opnieuw getest? Duim ook voor jou!

14. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    hee meiden,
    ik denk niet dat ik hoef te testen. Gisteravond ondekte ik een klein beetje bloed! dus de duiveltjes komen eraan helaas.........
    Het is voor mij de eerste ronde dus vind het nog niet zón ramp. Alleen gister baalde ik wel effe je hoopt het stiekum toch een beetje...
    Nou hoop voor jullie dat er goed nieuws is.
    xx rensje

15. Isa24

Isa24 Actief lid

Sep 2, 2008
    245
    1
    0
    Hey Lentel,

Wat spannend! Volgens mij is een licht streepje ook een streepje! Ik heb nog geen verschijnselen dat de ongi eraan komt, maar durf nog niet te testen!

Heb je al voor een tweede keer getest?

Liefs Isa

16. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    overigs moet ik wel zeggen dat ik erg veel symptomen had, heb zelf een lichte bloeding een paar dagen na mijn ei gehad... maar weet nu dat je lichaam je ook goed voor de gek kan houden.
    Dus staar je niet blind op symptomen want je kunt deze ook in een lichte vorm hebben als je ongi word. Terwijl ik normaal ook niet veel symptomen heb. Moet wel zeggen dat ik nu wel weer goed op tijd ongi ben geworden heb al een jaar een cyclus van 28 dagen.. das dan ook weer fijn.
    En patricia het word wel spannend zo al 2dagen over tijd... zou anders over 2 dagen nog eens testen misschien heb je nog te weinig hormoon in je urine..... zal voor je duimen meis
    xx rensje

17. Lentel

Lentel Actief lid

Oct 27, 2008
    100
    0
    0
    Nederland
    Hey allemaal

Ik heb gisteravond nog een nieuw testje gedaan, een duidelijk streepje.
    Deze ochtend heb ik nog een testje gedaan, en nog steeds een goed zichtbaar streepje. Ook nog niet ongi geworden.
    Bij mijn eerste zwangerschap was het gelijkaardig, dus ik denk wel dat ik mag stellen dat ik zwanger ben, binnen twee weken afspraak maken met de gyne. Op zes à zeven weken moet het hartje normaal kloppen.

Isa,
    Doe gewoon het testje, waag je geluk? Succes!

Patricia, Rensje
    Ik denk aan jullie allen, en hoop dat jullie evenveel geluk als ik heb, in de volgende ronde.

Liefs Lentel

18. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    hee lentel,
    proficiat en ga er van genieten meis.....
    Ik ga gewoon op naar de volgende ronde vind het ook nog geen ramp. Is nog maar de eerste ronde, had het wel erg gehoopt dat het zo zou zijn.
    Maar ach we zien het wel....
    gr. rensje......... en succes met je zwangerschap lentel

19. Lentel

Lentel Actief lid

Oct 27, 2008
    100
    0
    0
    Nederland
    Dank je Rensje
    Ik duim voor jullie allemaal !

20. manonn

manonn Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    1,659
    0
    0
    Hoi hoii,

Ik ben net gestopt met de pil,
    normaal gesproken zou ik vandaag ongesteld worden, soms ook later op de avond.. tot nu toe nog niks.
    Wel wat gerommel vanonder in me buik, maar dat heb ik al 1,5 weken.

Ik ben de afgelopen 1,5 weken niet in orde geweest.
    Afgelopen weekend overgeven na het ruiken van een gehaktbal,
    Verder, erg zeurende onderbruik, misselijk en paar dagen pijn onderin mijn buik (net boven schaambeen)
    Ik had vorige week onzettend zere tepels, en ze leken groter te zijn geworden., en veeel plassen.
    Ik ben verder meer moe, en ik kan slecht naar de wc.

Ik heb vanmorgen getest, maar niks te zien!
    Maandagochtend ga ik opnieuw een keer testen.

Groetjes & iedereen succes.
    De gene die ondertussen zwanger zijn : GEFELICITEERD! Geniet ervan.

Manon

Share This Page