Wat is het nou?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Only me, 16 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Only me

Only me Niet meer actief

Hallo mensen,

Ik heb het halve forum doorgespit maar kom toch maar op het idee om een nieuw onderwerp te plaatsen.
    Mijn maandelijkse periode laat dit keer al lang op zich wachten.
    Ben nu 6 dagen overtijd. Dag 1 dat ik overtijd was heb ik een Predictor test gekocht, uitslag.. niet zwanger.
    Jammer dachten we...
    Gisteren nog niet ongesteld dus weer een test gehaald, dit maal Etos eigen merk. Ik vanmorgen met ochtendurine testen, zie ik links een hele donkere streep staan en rechts echt een mega lichte streep. Kan hem amper zien, maar je ziet toch heel lichtjes iets blauw gekleurd.

Wat zal verstandig zijn, gewoon nog even afwachten of morgen naar de dokter voor een test?
    Wie heeft er ervaring met zulke onduidelijke testen?

Dank jullie!

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    mss nog even een paar dagen wachten en als je ongi weg blijft dan nog eens testen?

3. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ik was 12 dagen over tijd toen ik pas positief testte... Dus het wil nog niets zeggen. Wacht nog eventjes af :)

4. Only me

Only me Niet meer actief

Oooh, dus dat kan betekenen dat ik ook gewoon langer kan wachten om een uitslag te krijgen die duidelijker is?

Ligt het aan je aantal hormonen, hCG of zo, dat je test duidelijk of minder duidelijk is? Hoe meer hormonen hoe gekleurder de test is?

Ik had vorige week donderdag al mijn periode moeten hebben, ben nog nooit overtijd geweest.
    Borstel doen megapijn, steken in mijn onderbuik, en heb echt een braakgevoel af en toe.

5. Maia

Maia Niet meer actief

het hcg wordt geloof ik elke 2 dagen meer (of verdubbelen ofzo) dus als je over een paar dagen weer test zal de streep als je idd zwanger bent donkerder zijn..

Ik zou idd ook nog gewoon een paar dagen afwachten :) maar een streep is een streep :)

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ja, de test kleurt eigenlijk hoeveel HcG er in je urine zit. Bij sommige vrouwen spetterd het er meteen af (figuurlijk dan), en bij anderen duurt het even.

In principe verdubbelt je HcG dagelijks, dus ik zou je aanraden om tegen het weekend nog een test te doen, wanneer je nog niet ongesteld bent geworden. Eigenlijk zou je test dan wel echt duidelijk moeten zijn. Misschien zou je een fotootje kunnen plaatsen, of zelf kunnen kijken bij de foto's hier in het forum. Dan kun je een beetje zien wat licht/donker is.

Maar in principe, een streep is een streep!

Oh, en trouwens, volgens mij hoef je niet per sé naar de dokter hoor. Vaak laten die je gewoon nog even lekker wachten... *zucht*

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Gentle teste jij snel positief?en heb je last van kwaaltjes?

Nog gefeliciteerd:D

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meid ik wil je geen hoop geven maar voor Predictor heb je vaak wat meer hcg nodig om positief te testen. Etos geeft sowieso een heel licht test resultaat. Ik heb een Etos test met 5 dagen overtijd gedaan en kreeg een heel licht tweede lijntje. De dag erna een CB digitaal gedaan en die zei direct ZWANGER!

Waarom haal je niet een kruidvat test 2 testen voor 5,-...

9. Maia

Maia Niet meer actief

zijn die van kruidvat goed?

10. Only me

Only me Niet meer actief

Hey Aylin16,

Nee hoor, echt hoop hou je toch altijd wel een beetje! Ik heb her en der op wat forums gekeken over testen die lichte streepjes lieten zien, en inderdaad, die van mij is ook zo licht.
    Ik heb hem hier thuis laten zien, en ook hier zeggen ze een duidelijke streep links te zien en een heeeeeel wazig streepje rechts. Maar ik kreeg inderdaad al te horen dat de streepjes van de Etos-test altijd licht uitvallen, maar ja, een streep is een streep.
    Ach, ik ben morgen vrij, en helaas i.v.m. werk red ik het niet meer om deze week naar de huisarts te gaan. Dus morgenochtend maar even een potje inleveren, en tja, dan maar hopen :)

Bedankt voor jullie meldingen
    !

11. Veel succes morgen!

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Succes meid een streep is idd een streep! Alvast gefeliciteerd!

13. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    Ik heb vroeger bij etos gewerkt. en daar hebben ze mij ( [personeel en bedrijfsleidster ) verteld dat ze heel vaak de klacht krijgen dat ie afslaat, bij teveel urine en daardoor of blanco is, zonder strepen, of verkeerde uitslag gegeven heeft.

zou zeggen test met predictor ff na

14. Only me

Only me Niet meer actief

Hello ladies,

Ik zit officieel bij de club! Ik ben zwanger! We zijn echt helemaal blij en super gelukkig! Nu oppassen geblazen, want zit natuurlijk pas in mijn 4de of 5de week :)

Thanks voor jullie lieve woorden!

Liefs Kim

15. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Hallo,
    Ik testte met een kruidvat eiegen merk midden op de dag vet positief, terwijl ik de volgende ochtend met de predictor test echt heeeeeeeel licht positief testte. Ik ben met de test naar de huisarts gegaan en die wist mij ook te vertellen dat de predictor test meer hcg nodig heeft voor een duidelijke positieve test dan die van het kruidvat.
    Succes met nogmaals testen

16. meisje1986

18 sep 2008
    86
    0
    0

ik moet zeggen ik had 5 testen gedaan met een heel licht streepje
    ben naar de dokter geweest en de assistent zei lijkt me een positieve test ze zei zelfs tegen me als je er lang genoeg naar blijft kijken word hij vanzelf wel positief!
    dat vond ik zo achterlijk alsof ik het zo graag wilde zien terwijl ik 5 positieve testen had liggen met lichte streep
    maar met de dag nam de kleur wel toe en heb toen een afspraak gemaakt bij de dokter en heb die testen voor haar neus gelegt(inmiddels waren het er 9)
    haha maar ben echt wel zwanger
    als er eenmaal een streepje zit is het gewoon positief lijkt me anders verschijnt er echt niets,
    het hormoon hcg is misschien nog te licht maar streep is treep toch?

17. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Dank je :D

Ik testte wel snel positief, maar had een nogal onregelmatige cyclus (32-36) en was ook nog maar 2 maanden van de pil af. Ik heb de langste cyclus aangehouden en 2 dagen na mijn NOD getest. Toen was de test wel duidelijk, maar niet heel erg dik/knetterend. Gewoon lekker positief. Moet zo naar de vk, dus ik hoop dattie dan lekker duidelijk wordt.

Ik heb niet veel last van kwaaltjes. Sinds gisteren keelpijn, dus ik voel me ook daardoor niet lekker. Mijn buik voelt alsof ik heeeeeel erg ongesteld moet worden. Haha, lekker niet! :) Gisteren opeens spierpijn in mijn buik en soms een beetje misselijk als ik in de supermarkt loop. Verder geen grote kotsbuien of nare dingen, dus ik geniet (buiten mijn keel om) met volle teugen. Het maakt het ook nog wel een beetje onwerkelijk hoor, ik denk dat je als je heel misselijk bent ook wel een beetje opgelucht bent dat het er nog zit.

Veel succes met alles!

Deel Deze Pagina