ik ben best benieuwd wanneer andere vrouwen het nou daadwerkelijk gingen voelen...je kindje ik ben 4 maanden zwanger en soms denk ik ben je er wel? ik voel echt helemaal niets,en kan niet wachten soms denk ik dat is het en zijn het mijn darmen ik ben benieuwd wanneer jullie het voor het eerst voelden en hoe voelt het eigenlijk? ik had soms in het begin dat er een vlindertje fladderde maar dat heb ik niet meer maakt me soms een beetje ongerust
ik voelde mijn kleine ongeveer bij 20 weken,, (maar dat waren al echte schoppen) daarvoor voelde ik wel plopjes in me buik maar kon het niet echt omschrijven!) liefs
ik voelde de kleine zins het einde van de 16 week eerst heel zacht als plopjes en vlindertjes . nu schopt het al egt
haal anders eens zo'n angelsound dan kan je af en toe het hartje horen kloppen of bewegingen horen.. deed ik wel al vanaf 11 weken kon ik het horen... erg geruststellend...
dank je wel voor jullie berichtjes, ik heb gehoord dat zo'n angelsound niet goed is omdat het golven uitzend naar de baarmoeder... daarom ben ik er maar geen een gaan kopen voor de zekerheid ik weet het ook niet precies
ik voelde de eerste vanaf 16 weken een soort kriebeltje plopje. nu de tweede voel ik sinds donderdag vanaf 13 weken dus echt heel vroeg maar ik weet het zeker.
Ik voel het nu al wel... maar ook omdat dit mijn tweede is.. Het voelt bij mij niet als schoppen.. meer als het verplaatsen continu van mijn baarmoeder.. Als ik me hand op me buik leg.. word het ineens eronder helemaal hard.. Zo zachtjes aan begin ik ook schopjes te voelen.. Vooral op mijn werk als het eventjes rustig is...
Ik ben vandaag precies 16 weken zwanger en sinds gisteren heb ik twee keer een vreemd kriebelend gevoel gehad in mijn buik. Was maar heel kort aanwezig, maar wel heel duidelijk. Ongeveer op de plaats waar ik de kleine ook kan horen met een angelsound. Weet niet zeker of het de uk is, maar zou niet weten wat het anders zou kunnen zijn.
hahahahah wat een geweldige opmerking! Ik voel nog niks maar mijn vk zei ook dat mijn placenta ervoor ligt en het dus wat langer kan duren voor ik de kleine voel...
Gister heb ik een klein plopje gevoeld in mijn onderbuik..Heb de VK gevraagd of dit al kon en of het de baby was..Ja dat kan zeker, Dat was de baby.. Dus dat was wel grappig..
*Even terugbladeren in 9 maanden dagboek * In mijn 17de week heb ik geschreven... Mama voelt af en toe kleine schokjes maar weet niet zeker of jij het bent. Bij week 18 heb ik haar duidelijk gevoeld, het leek of er een vis voorbij zwom Dus vanaf week 17 heb ik het beginnetje gevoeld. Liefs Rianne
ik voel nu al een week zo af en toe plopjes en soort van duwtjes bij de eerste was het einde van de 15deweek
Bij einde week 15 heb ik wat gevoeld maar kon het niet plaatsen. Uit navraag bij de gynaecoloog bleek dat het wel degelijk leven was wat ik gevoeld had. Nu voel ik het vaker. IK voel soms van die plopjes soms van die golvende bewegingen en ik heb ook vaak dat ik dan bv rechts een plopje voel en dan in een keer zo'n druk van binnenuit alsof er van binnen tegen je buik wordt geduwd.
Ik voelde het bij mijn eerste zwangerschap met 17 weken.. Bij mijn tweede was het twijfelachtig..maar vanaf week 20 echt. En wanneer je zo ver ben als ik nu (36 weken) dan voel je ECHT leven hehe Dan realiseer je je echt dat je een mensje in je buik hebt en voel je overal wel een voetje, handje knietje of billetjes uitsteken hehe..
Soms voelt men pas bij 24 weken wat voor het eerst! Ik voel ook nog niet veel hoor, ik zou me maar geen zorgen maken!
echt bedankt voor jullie berichtjes ben gister is gaan liggen en geconcentreerd met mijn hand op mijn buik en ik heb echt een vaag gevoel gevoelt, echt alsof er zich iets verplaatst,onder je hand een soort golfje en plopje inderdaad...was wel heel blij maar gaat er toch door je heen...was dat het wel waren het niet mijn darmen hahaha
Het gevoel alsof zich iets verplaatst was voor mij in het begin kenmerkend voor het voelen van die kleine uk. Mijn darmen hebben namelijk nooit zo aangevoeld. Later als de bewegingen duidelijker worden weet je zeker; ik heb toen leven gevoeld. Geniet ervan!
dank je wel, ja inderdaad maar jah toen ik niet zwanger was heb nooit met mijn hand op mijn buik gevoeld...hihi dus denk je er toch aan, echt met me hand op me buik voelde ik dat maar van binnen niets zeg maar, het word inderdaad steeds meer real...echt zo leuk