vraagjes na miskraam

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door jorinda40, 10 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    even een vraagje waneer kan je onbeschermd sex hebben na een spontane miskraam van ongeveer een goede week bloedverlies heb sinds maandag bijna tot geen bloedverlies meer wat doorzichtig slijm met wat bruinbloed. verder niet. nog even veilig vrijen of kan het geen kwaad voor infecties enz... moet pas vrijdag 18 voor controle naar gyn om te kijken of mijn baarmoeder goed leeg is ze zagen 3 mei tijdens de echo en gelijk had ik smorgens de hefstigste aanval van stolsels nog wat blaasjes wat bedoelen ze daar mee. geen mola mag ik hopen ze hebben ook bloed geprikt op hcg. voor zekerheid of zoiets niets over gehoord verder. en is na een spontane miskraam je cyclus ook op hol? of komt ie redelijker wijs weer goed opgang?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Jorinda,

wat naar voor je allemaal. Je mag gewoon weer vrijen hoor. De kans op een mola is heel klein, komt niet vaak voor. Je cyclus is meestal in de ar na een miskraam, de volgende cylus duurt bijn altijd langer dan je gewend bent.

Mirjam

Deel Deze Pagina