Afgelopen donderdag hebben ze mijn galblaas er uit gevist .... Nou vroeg ik me er af of er meer meiden zijn die geen galblaas meer hebben (die zijn er echt wel hihi) en of jullie klachten hebben bij het eten van bepaald voedsel. en wat voor klachten heb je dan ?
Hey Syb, heb er geen ervaring mee, maar waarom moest je galblaas er uit? Hoe ist verder met je? Liefs, Wup
meid mijn galblaas is er 25 november uitgehaald (na 10 maanden kwamen ze er achter dat ik galstenen had in plaats van maagpijn) ik heb echt helemaal nergens meer last van kan alles weer eten wat ik wil heb geen problemen
Bij mijn moeder is ie eruit gehaald,ze moet wel uitkijken met vet,kruidig eten en vruchtensappen want dan word ze snel misselijk.
hoimijn gal blaas is er 4 jan uit gehaald. en ik kwam 5 jan. thuis. en kon echt alles weer eten. nooit ergens last van gehad, nee echt helemaal niet. denk voor iedereeen verschillend. ben blij dat ik er vanaf ben, die pijn was niet normaal.
Vorig jaar augustus/september is mijn galblaas eruit gehaald. Ik had last van pijnaanvallen. Vooral als ik die avond vettig gegeten had. Ze dachten eerst aan een spastische darm maar mijn galblaas bleek ontstoken te zijn en ik had 3 galstenen. Ik eet alles weer en heb nooit meer ergens last van gehad. Ik voel me werkelijk heerlijk Eigenlijk helemaal niets anders dan voor ik die pijnaanvallen had
Hoi Mijn galblaas is er 11 jaaar geleden uitgehaals en ik kan in principe doen en laten waar ik zin in heb: heel soms in stressvolle periodes krijg ik nog wel een soort van krampen de dan nadat ik zwaar heb getafeld (bv Grieks eten) en dan neem ik een homeopatsich pilletje van dr. vd Hoog voor een goeie galwegfunctie en dan os het vrij snel weg. groetjes
Je hebt inmiddels al wat reacties. Ik ken in m'n omgeving heel veel mensen waarvan de galblaas verwijderd is. Komt voornamelijk voor bij vrouwen die wat ouder zijn (vanaf een jaar of 40), maar natuurlijk ook bij jongeren, mannen etc. Over het algemeen knapten die dames behoorlijk op na verwijdering van de galblaas. Succes!
@ Sybje: Mijn galblaas is er 1,5 jaar geleden uitgehaald en ik kan bijna alles weer eten. Alleen boerenkool kan ik echt niet eten, omdat ik dan weer pijnaanvallen krijg. Van chinees eten krijg ik ook last, maar niet echt de pijnaanvallen. @ 2bb: Ik heb even gekeken maar zie bij Dr van der Hoog alleen huidverzorgingsproducten. Is het misschien van een ander? Want dat middeltje wil ik ook wel gaan proberen
Mijn galblaas is 3 jaar geleden verwijdert. Echt super! Geen pijnaanvallen meer EN ik kon gewoon alles eten. Ook de koolsoorten dus. Ik verging echt van de pijn met die rotstenen en was dus ontzettend opgelucht toen de operatie eindelijk wel doorging. Ik denk dat het wel per persoon verschillend is, maar probeer gewoon alles uit, want meestal voel je na een paar happen wel of dit wel of niet kan Groetjes, Sam
Bij mij is m´n galblaas er 10 jaar geleden uitgehaald, kan alles gewoon eten. krijg alleen last na 5 oliebollen
ik heb galblaas stenen maar bij mij halen ze hem er niet uit de arts zei dat dat niet hoeft omdat er heel veel mensen zijn die stenen hebben zonder het te weten alleen omdat ik een ct scan heb gehad weet ik het maar hoeft er niks aan gedaan te worden dus ik heb mijn galblaas nog
@Giegel: heel suf ik bedoelde A. Vogel en de pilletjes heten: Boldocynara te koop bij oa De Tuinen. groetjes
hij moest er hier echt uit .... de laatste tijd viel het wel mee maar ik heb behoorlijk veel last gehad van aanvallen (vooral tijdens de zwangerschap) ben blij dat hij er nu uit is.... ik heb gisteravond vruchtensap gedrinken en daar kreegik nogal diarree van ...maar zxoals ik nu lees krijg je dus geen diarree als je producten zonder gal niet kan verteren ...in het zh zeiden ze van wel .... ik ben ook vanaf vrijdag direct weer alles gaan eten.... heb wel een klein beetje opgepast ... bedankt voor alle reacties super zeg !
Ik ben in mei 2005 geopereerd en kan alles eten. Mijn stoelgang is ook niet veranderd. Nu ik zwanger ben trekt t litteken soms wel. Ook hier moest ie eruit, heb helaas op t randje van de dood gebalanceerd omdat de artsen niet wilden opereren....uiteindelijk spoedoperatie gehad met bijna 40 graden koorts.