Ik zet hier maar even een oproepje geef mezelf weinig kans ! maar kan het altijd proberen. Vanavond ben ik in Schiedam bij Barney beer buiten me portomonee verloren! Echt alles zat hierin, dierbare foto's 2 idee kaarten, 2 verzekeringskaarten, bloedgroep pas en ga zo maar door! ook helaas een hoop geld (net gepint om iets af te betalen en was helaas heleboel) Maar wie toevallig daar in de buurt of ergens een Zwarte protomonee vind! met me pasjes nog dan! zal diegene mij alsjeblieft een PB of iets willen sturen! Kan naar het geld helaas fluiten dat weet ik zeker! maar al komen me pasjes en fotos dan maar terug! Dus hopelijk hoe klein de kans is weet iemand hier ervan af, wat ben er behoorlijk kapot van. KLinkt stom weet ik, ben gezond enz, maar zoeits maalt toch even flink! IK hoop het echt ! dat iemand hem tevallig hier vind! Ergens in Schiedam dan denk ik... al vrees ik nva niet
ja pinpas laten blokkeren gelijk, morgen me airmales pas, dat zijn gelukkig niet het nodige probleem aangifte doen op polietiebureau en helaas me inhoud van net gepint 800 euro kwijt en ik heb NOOIT zoveel geld in me portomonee bel altijd zuinig en opletterig en nu pfff voel me echt stom...
Woon je er niet in de buurt? Ik was terug gegaan om te zoeken. Ik vind het echt sneu voor je hopelijk vind iemand het terug.
heb er net al uren gezocht. Door het gras gelopen helaas zit de maas enraast waar hoop boten varen... en ben bang dat iemand het geld gepakt heeft en het gewoon heb weggegooid! Hebben er gezocht met meerdere mensen me telefoonnummer ook al daar achter gelaten met lampen gezocht alles! maar ik weet waar ik hem verloren ben exact! dus dat is gewoon balen. Pakte de babytas uit de auto dus ik deed de fles van me dochter erin, en 2 stappen later hoor ik wat vallen, dus ik denk heey daar ligt de fles die is gevallen! fles in de tas gedaan en naar binnen gegaan om te eten. Na het eten wil ik betalen portomonee kwijt en toen kwam ik er helaas pas achter lang gezocht helaas zonder resultaat
ow dat is echt minder Denk ook dat iemand het heeft meegenomen balen! Ik zou portemonee onderzoeken naar adres van degene of brengen naar politiebureau. Maar helaas denkt meer dan de helft van Nederland er niet zo over
Nog steeds niet gevonden, ben daar vandaag weer naartoe terug gegaan. In de prullenbakken gekeken in de bosjes maar helaas niks. Op het politiebureau hebben ze ook nog niks gevonden. Pfff daar spaar je dan zo hard voor! Echt voel mezelf echt dom en stom gewoon!
Ik woon wel in Schiedam, maar kom bijna nooit bij Barney Beer in de buurt, maar ik zal hier in de wijk me ogen open houden, toch veel hangjongeren hier, dus wie weet wordt je portemonnee wel gedropt hier in de wijk? 800 euro is inderdaad een hoop geld zonde hoor
Jeetje wat erg meid Ik woon niet in de buurt, maar wil je een sprankje hoop geven... Ik ben 2x geript. De 1e keer alleen van mijn portomonee, uit mijn zak gejat bij de Marka met 250 gulden aan boord. De volgende dag is hij teruggevonden in een jaszak van hun collectie. De 2e keer is mijn tas gestolen in Amsterdam, 300 gulden aan boord! Dezelfde middag werd ik thuis gebeld door een personeelslid van een muziekwinkel en staat verderop, hij was daar gedumpt. Wel was beide keren het geld weg, maar verder zat alles er nog in. Inclusief foto's en passen....Ja, ik baalde enorm van het geld, maar was zo blij dat ik mijn persoonlijke spulletjes terug had.. Heel veel succes, hopelijk is je portomonee gevonden door een èèrlijke vinder en is die nu bezig om jou telefoonnummer te achterhalen....
ik denk dat dit een kwestie is geweest van zakkenrolers helaas. zeker als je net een flink bedrag gepint hebt. geld is nog niet zo erg maar al die dierbare fotos en belangrijke pasjes die ook weer veel geld en moeite kosten om te vervangen die vind ik zo shit als die weg zijn. ben 1x me portomonee verloren en me zusje is op de markt gerolt. helaas zijn er van die zielige mensen. ik heb tijdens mijn vakantie een dik gevulde potemonee gevonden. ik herinnerde me nog de eigenaar die er voor me had gezeten (camping) en de mensen die er bij zaten. die vrienden van hun zaten nog op het terras van de camping en ik vroeg of ze die mensen goed kende. hun zo ja hoor ze zijn familie en staan naast ons hier op de camping. wij zeiden dus dat we de portomonee hadden gevonden en heb hem aan hen gegeven om af te geven. wat denk je, de eigenaar van de portomonee is de volgende ochtend gegaan omdat hij en zijn gezin geen geld meer hadden om te genieten van de vakantie. blijkbaar waren het geen vriendjes en al helemaal geen familie . voelde me zo genaait toen en heb die mensen ook niet meer gesproken voor ze vertrokken. die andere heb ik ook niet meer gezien maar hoop dat at ze ook met het geld hebben gedaan het zeer omgezellig of zeer onsmakelijk was. het ging echt om z'n 1000 euro maar ik vind die mensen hebben hard gewerkt om op vakantie te kunnen betalen dat niemand recht heeft om dat geld eigen te maken hoop dat je hem snel terug vind en hopelijk met geld. succes
jeetje, wat onzettend balen zeg! wij waren 7 weken geleden ook onze portomonee kwijt. 4 weken later werde we ineens gebeld. kon hem amper verstaan (denk turks) hij zei steeds portomonee gevonden. en ik heb mijn man laten bellen en die begreep hem. hij heeft er nog eens veel moeite voor gedaan. nergens stond ons nummer op. alleen 1 adres, heeft hij 1888 gebeld.en ons gezocht. wist niet dat er nog zulke mensen bestonden. dus heb hoop meid. bij ons zat alles ernog in..incl geld. snap dat je baalt. en dan zo'n bedrag
Idd verschrikkelijken al helemaal met zoveel geld erin. Ik zou precies hetzelfde doen, zou wel kijken in de portemonnee of ik gegevens kan vinden. Ik ben een aantal jaren geleden ook mijn portomonnee verloren, helaas nooit meer teruggevonden. Zat gelukkig niet zoveel geld in. Zat toen nog op school, mijn oV kaart etc zaten erin. Ik hoop dat ze je portomonnee tergvinden. Duim voor je
helaas nog niks gehoord. Mijn adres zat als het goed is nog in de portomonee en anders staat me adres op me certificaat van me brommer alleen op me moeder haar adres dan. Maar helaas ook nog niemand gezien of gehoord. En zat nog een papiertje in van de kinderpostzegels waar me gehele adres en telefoonnummer opstond, dus denk als iemand mij hem terug had willen brengen had die er al moeten zijn of wat gehoort moeten hebben. Helaas van de politie ook nog niks gehoord. Blijf een heeeeeeeeeel klein beetje hoop houden maar helaas niet veel Het is helaas niet anders, kan wel denken waarom dit? waarom zus? waarom zo? enz enz maar gelukkig is het maar geld wat ik kwijt ben en niet een dierbaar persoon of iets. Maar het knaagt wel best raar maar toch...
ik zou er ook kapot van zijn hoor! Is veel geld! En er is vast wel iemand die het heeft gevonden, en dat idee vind ik ook heel erg! Dat iemand gewoon iets van jou heeft!
ik heb het ook een keer gehad alleen is die van mij waarschijnlijk gejat. ik legde hem altijd in de klep van de buggy. opeens vroeg hubbie waar is je portemonee ik daar hij nee hoor. alle winkels afgeweest ook aangifte gedaan maar niks meer gehoord. heb toen dagen lopen vloeken en tieren huilen zlefs. het ergste vond ik dat het 1e plukje haar van mijn zoontje erin zat er zat verder geen geld in moest nog gaan pinnen. had net alles in de spaarpot geleegd dus echt geen cent maar ik baalde toch verschrikkelijk. hoop dat je nog iets hoort.