Even lief woordje nodig..

Discussion in 'Zwangerschap' started by Jodi, Jul 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    Hai Meiden,

Moet even wat van me afschrijven hoor.
    Op werk wist tot gister 1 collega dat ik zwanger ben.
    Gisteren moest ik het uit noodzaak ook vertellen aan de nieuwe medewerksters. (kwam nieuw/extra werk en dat moeten we een beetje afweren ivm zwangerschap)
    Krijg ik vandaag een verwijd naar mijn hoofd van weer een andere collega (die ik het net leuk wou vertellen…) Dat ze het al had gehoord….. dat ze hevig teleurgesteld is dat een externe collega het eerder wist dan zij.
    Nou ik hou mijn lippen op elkaar, verder wist niemand het dus dat betekend weer dat collega 1 het heeft doorverteld.
    Nu ben ik al emotioneel, maar nu nog meer dus natuurlijk: tranen.
    Was niet de bedoeling om me aan het huilen te maken (weet ik ook wel) Maar ze is echt wel hard. Zegt ook dat ze niet roddelt… terwijl ze het dus wel al wist.
    Was mijn bedoeling om het de eerste 12 weken lekker voor mezelf te houden, maar dat lukte.
    Vertel het nu als het echt nodig is, en dat was toevallig in deze volgorde….
    Voel me nu echt een klein kind dat alles fout doet en wil het liefst nu naar huis……. Kan helaas nog niet, nog n uurtje werken.
    Voel me echt rot… :(

Liefs Jodi

2. Jantien

Jantien Bekend lid

Feb 20, 2006
    906
    0
    0
    Nou Jodi.
    Dat is idd niet leuk, zeker niet als diegene wist dat je het nog even geheim wilde houden.

Kop op, geniet van je mooie wonder!!!!

3. MamaDanielle

May 16, 2006
    62
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Dat is zeker niet leuk vind oneerlijk je wil zelf het nieuws vertellen en dat doet een ander het balen at er geroddelt wordt en dan door je andere collega zo gereageerd.

4. peetje80

peetje80 Actief lid

Jun 26, 2006
    176
    0
    0
    Heel jammer dat sommige mensen hun mond niet dicht kunnen houden, ondanks je verzoek.

Probeer je nou niet te druk te maken, weet wel klinkt simpel. En probeer lekker te genieten van je zwangerschap!!!!!

Liefs Petra

5. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    Hoi Jodi,

Laat die collega's (even) voor wat ze zijn.
    Je bent zwanger en alles gaat goed!!!
    Klim lekker op een roze/blauwe wolk en geniet.
    Je kan bijna naar huis en dan zet je alles van je af.
    Dat moet van mij, hi hi.
    Met die collega's komt het vast wel weer goed.
    Wedden dat ze jaloers zijn...

Groetjes en liefs
    Velobabe

6. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb het tegenovergestelde ik werk onregelmayig en werk elke dag met andere mensen.
    Had dus aan twee collega's verteld(stom) dat ik een posi test had. En nu ben ik dus na 5dagen en alle symthomen niet meer zwanger...heb hevige ongesteldheid(misschien vroege miskraam) nu krijg ik dus dat er misschien wordt geroddeld en dat ik iedereen moet vertellen dat het niet zo is en die twee collega's moet vertellen wat er is gebeurd zonder weer in janken uit te barsten...

Volgende keer hou ik het gewoon voor mijzelf en vertel het geen enkele collega..

Heb zo een hekel aan geroddel...

Liefs Britt

7. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    Bedankt meiden,

Voel me weer even beter. Heb vandaag mijn vrije dag dus even lekker op mijn rose/blauwe wolkje (Velobabe :)) zitten.

Was gisteravond ook al weer iets beter :)
    Gisteravond namelijk aan mijn schoonouders verteld.
    We zouden bij mijn schoonmoeder en zwager gaan eten en toen kwam ook de vriend van mijn schoonmoeder eten.
    Hadden we ze allemaal te gelijk.
    Haar vriend feticiteerde me dat ik tante word, en ik zeg even later (spanning gierde door mijn lichaam) ja, ze is nu 10.5 week, dusse, dat betekend dat ik nu 9.5 week ben.....
    Het duurde 2 sec voordat ze het snapte :)
    Vonden ze helemaal fantastisch. Allemaal twinkels in hun ogen, hihi
    En zoenen natuurlijk, ha ha.

Dus dat was wel weer erg leuk.

Liefs jodi

8. sim

sim Niet meer actief

gelukkig heb je aan dit alles een positieve draai weten te geven! balen dat collega's zo kunnen reageren, bah. ik zou ook zeker die onbetrouwbare collega nog eens een opmerking geven van: fijn dat ik weet dat ik jou kan vertrouwen of wel deel van niet doorvertellen begrijp je niet. maar goed het is gebeurd. collega's en familie heb je niet voor het uitkiezen, dus daarom is het fijn dat je familie zo'n fijne reactie geeft dat is beter dan andersom ;)

9. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    @Jodi,

Everybody happy, houden zo :D

Groetjes,
    Velobabe

Share This Page