Cadeau verjaardag 8 jarige buurjongen?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door bunchy, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Ong 15-20 euro...
    Geen idee wat jongens van deze lf leuk vinden en de moeder draagt ook geen suggesties aan...
    Tips?

2. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Beetje lastig inschatten.... veel jongens zijn dol op een nieuwe 'verse' voebal.. ;)

Iets waar hij fan van is.. en daar iets van kopen?

Cadeaubon van de speelgoedwinkel...

En nog gemakkelijker; de jongen misschien zelf vragen wat hij wilt?

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Stripboek? Pfoe.. Lastig als de moeder echt helemaal niets aandraagt.. Geen hobby, sport, favo film/speelgoed etc? Zadel je mensen toch ook met een lastige opdracht op zonder enkele richting aan te geven zo..

4. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.263
    11.874
    113
    Ik zou het hem zelf vragen. Er zit zoveel verschil in kinderen en wat ze leuk vinden.
    Vaak is Lego altijd wel goed. Maar ja... hij zal er nu maar net niks aan vinden.

5. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik zou het hem ook zelf vragen.
    Of gewoon 15 euro in een envelop stoppen met een leuke kaart en hij koopt er zelf maar iets van.

Mijn neefje van 8 is al jaren zot van alles dat met Lego te maken heeft. En ook alle soorten auto's, Cars, ... Beyblades heb ik hem ook al gegeven. Hij helpt papa ook graag in de tuin en is daarnaast zot van computerspelletjes.
    Lezen, knutselen en puzzelen zegt hem dan weer niks. En aangezien hij enig kind is en niet echt sportief, is hij ook nogal weinig met een voetbal.
    Manlief probeert hem ook elk jaar wel te triggeren met een verrekijker of een boek over insecten ofzo (het is eigenlijk zijn neefje en manlief is wetenschapper ;)), maar echt aanslaan doet het blijkbaar niet.

Wij vragen overigens ook elk jaar rond zijn verjaardag aan mijn schoonbroer wat hij moet hebben (we zien hen 3 à 4 keer per jaar) en elk jaar krijgen we 't zelfde antwoord ;). Lego en auto's.

Afgelopen jaar vond ik overigens ook zo'n echt (vrij onschuldig) piratenzwaard - als extraatje. Dat sloeg ook aan :).

(Manlief doet de cadeaus voor zijn broer. Ik doe de cadeaus voor de kinderen in de familie.)

6. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Even off-topic, maar is dit het gemiddelde wat er aan kindercadeautjes besteed wordt? Ik vind dit best veel namelijk

Deel Deze Pagina