Heej Moontje, heb jij soms ook geshopt bij HappyBee..? Owww jaaa! Shoppen! Heerlijk, ben er echt verslaafd aan om voor Juul leuke kleertjes te kopen. Haar kast pruilt nu al uit! Gisteren kreeg ik weer een lading binnen van HappyBee en kleertjes.com! Ik heb nu wel alles in maat 68 besteld, past ze nog niet in, maar anders worden de hoeveelheden kleding echt absurd. En in maat 68 had ze nog niet veel hangen, dus goeie smoes om te shoppen! En tsja, tegen uitverkoop ben ik al helemaal niet bestand! Ik zit ook al te snakken naar het moment dat ze haar spijkerjurkje van Lief! aankan, met dat leuke rode shirtje eronder. Dat heb ik hangen in maat 74, was de kleinste maat die ze hadden, en ik MOEST het alvast hebben! Nu heb ik o.a. dit polootje van Baby Barb (ben ik dol op, staat Julie ook leuk, dat tuttige )
hey moontje! hihi.. ben jij mijn zusje of zo was idd bij happybee en ik had hem gisteren al! alleen.. nu durf ik hem niet aan te doen, hij is zo mooi en eef kwijlt! hihi.. en willen jullie mij a.u.b geen nieuwe links van internetwinkels geven.. nu heb ik weer wat gekocht x moontje2
ach, als ze nog zo klein zijn kan dat allemaal nog, ik vind het wel heel erg schattig als een meisje er dan ook echt als meisje uit ziet!!! Ik hoop bij de volgende stiekum ook op een meisje (na een geweldig lief jongetje), om daar eens lekker voor te shoppen, en met haartjes te frunniken. Ik vind het geweldig om bij ons op het kdv (ben leidster) de kinderen na het slaapje weer terug aan te kleden en de haartjes van de meisjes leuk te doen. Krijg er ook wel eens complimentjes voor van de ouders, hihi. Jurkje is super!!!
Volgens mij was gisteren avond half Nederland aan het shoppen bij Kleertjes.com... Jeetje wat was de site traag zeg! Maar ik heb ook wat nieuwe kleren voor mijn "babypop". Oa een rose truitje (de kleur van hierboven) een stoere zwarte bermuda van spijkerstof met een leuke maillot eronder... Nu nog bijpassende schoenen en dan kan ze er weer tegen voor de kerst...
het was idd erg druk bij kleertjes.com, ik kwam ook niet op de site . willen jullie nog wat sites?? Maar de meesten van jullie hebben ze denk ik al in hun favourite staan www.olliewood.nl www.designerkidscompany.nl www.kixx-online.nl www.ot-en-sien.nl www.babypaws.nl