Levende hamster begraven

Discussie in 'De lounge' gestart door Nathalie1973, 30 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik heb toen ik klein was ook een russische en een goudhamster bij elkaar in het hokkie gehad en als die russische praatjes had ging mijn dikke goudhamster tessa er gewoon op zitten :p:p

Lig echt dubbel om dit topic , dit zou mij dus ook kunnen gebeuren hoop allleen dat het beestje nog leeft .. vond m er wel aardig dood uit zien .. misschien toch even bij de verwarming leggen maar niet te lang en niet te hoog die verwarming dan he :D

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ow pardon.. dan had ik hem misschien alsnog de dood ingejaagd met mijn ´tip´ :)

Anyway.. hoop dat hij weer ontwaakt.

3. 4days

4days Niet meer actief

Nou, ik heb eens twee hamsters bij elkaar gezet en vlogen elkaar echt meteen aan, ik kreeg ze in eerste instantie niet meer uit elkaar... Heb er een cd doosje tussen moeten duwen (mijn hand beter ze namelijk ook open), anders was er nu een dood geweest...

4. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    hihi ik zie het al helemaal voor me dat tessa op die rus gaat zitten :D
    ik had vroeger ook altijd hamsters, had ze toen ik klein was ook een keer om op te passen voor een vriendinnetje, ik dacht laat ik het mannetje en vrouwtje even bij elkaar zetten, hoppa ze hadden er gratis een aantal hamsters bij..

hopelijk ontwaakt de hamster weer! de houding ziet eruit als een winterslaap?!

5. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    agosh dat arme beestje

6. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Jeetje, wat sneu voor je dochter. Ben nu wel heel benieuwd of het beestje nog leeft. Toen mijn hamster overleed, was die binnen no time steenkoud. Ik hoop voor jullie en vooral voor je dochter dat hij gewoon een winterslaap houdt.

7. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    je zegt die ie nog niet stijf is, maar hoelang is ie nu 'schijn'dood dan??
    ze worden ook niet gelijk stijf natuurlijk..

ik had vroeger een hamster en heb die ook 5 dagen bewaard haha toen ging ie stinken, toen wist ik dat ie echt dood was;)

hopelijk leeft ie nog!!! en wat n mazzel dat jullie dat boekje bij de hand hadden anders was t wel heel zielig :$

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik hoorde net dat als een hamster in winterslaap gaat,zijn hartslag tot een minimum wordt beperkt met 4 slagen per minuut..

Ook kunnen ze maar 1 keer in de 2 min ademhalen..
    Als ze dood zijn liggen ze op hun rug hoorde ik en als ze in hun winterslaap gaan opgerold,het kan tot een week duren de winterslaap.
    Ik zou hem/haar tot die tijd zoiezo niet doodverklaren,anders echt ff naar de dierenarts;)

9. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

OOOOOOOOOOOOOOW MIJ GOD HELP :$:$:$

Ik denk dat ik dan vorig jaar precies het zelfde heb gedaan aaaaaaaaaaa

Ik wist niet dat die beestjes aan winsterslaap deden :$:$:$

Hier was sniffels ( de hamster ) ook 2 jaar en lag ineens dood ( zo leek het ) in zijn hokje ... Ik ga ineens twijfelen ... Dalijk heb ik dat beestje ook levend begraven aaaaaaaaa ... Wat voel ik me ineens slecht zeg ... arm beestje :( ..

Ik ben miss wel een moordenaar aaaaaaaaaaaaaaaaa ...

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Zijn kooi staat nu in de warme badkamer.
    Ben benieuwd hoe het morgen is.

11. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Iemand op mijn hyve's schreef net dat ik met warme adem op um moest blazen,maar ben bang dat hij na het aantal wijntjes wat ik nu na popstars heb genuttigd niet blij mee zal zijn:):D

12. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Whahahaha,wordt ie straks nog slaapdronken..:p

Gewoon lekker tot morgen w8ten.

13. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

hahahah miss denkt hij juist '' Mmmm wat ruik ik daar voor lekkers '' ;) .. of hij word wakker en valt gelijk weer in een roesje door de alcohol;)

Succes !

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    :D :D :D

nathalie, ik heb me echt kapot gelachen om dit verhaal, en klingman ook inmiddels!
    echt TE grappig!
    ook omdat het goed lijkt af te lopen natuurlijk!

maareh, ik zou t arme ding lekker laten winterslapen. hij wordt vanzelf wel weer wakker, ergens in euhhhh april? :D

enne, kijk uit voor de katten inderdaad; straks is ie gered van levend begraven, wordt ie alsnog levend geconsumeerd!

15. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik ga zo wel even een hete douche nemen,mischien stoom ik hem wakker.

Michelle vroeg net of ik even boven wilde komen,in de badkamer...
    Mama vind jij dat hij dood ruikt?
    Ik heb echt boven die kooi gehangen....nee lieverd ik ruik hem ''nog'' niet.
    Ach voor dat kind is het echt ontzettend sneu

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik zette mijn hamsters altijd in een doosje weg... omdat ik zeker wilde weten dat ze dood waren... een dode hamster wordt niet alleen stijf ( en blijft dit trouwens niet) maar zal ook leeglopen en dat stinkt :)

17. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ohw gedver zeg

18. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Sorry... maar ook ik moest een beetje lachen om dit topic.

Maarre... niet in de badkamer met al dat vocht! Dan weet je zeker dat hij het niet meer doet morgen!!

Toen ik vroeg een hamster had, bleek ik allergisch te zijn. Ik zette de hamster in de badkamer als ik ging slapen. Na twee weken in de vochtige zooi... was ie dood!! ;)

Ahhhh.... ik hoop dat je dit nog leest ;)

Alleen hoe kun je dit nog uitleggen aan je dochter. Al een dierbare straks overlijd, wil ze die misschien ook in de badkamer bewaren in de hoop dat ie nog wakker wordt... ;)

Sterkte ermee!!

19. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ja was nog wakker.......ga morgenochtend wel douchen dan...;)

20. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Goed plan!! Succes! ;)

Deel Deze Pagina